PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hipermarket - praca dla informatyka?

  • 1. Data: 2002-08-24 12:32:15
    Temat: Hipermarket - praca dla informatyka?
    Od: smutny <s...@s...org>

    Witam,

    w moim miescie niedlugo bedzie otwierany nowy hipermarket.

    Ludzie z jakimi specjalizacjami informatycznymi sa poszukiwani do takich sklepow?

    Bazy danych tylko? Moze sieci?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2002-08-24 18:00:06
    Temat: Re: Hipermarket - praca dla informatyka?
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl>

    Użytkownik "smutny" <s...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > w moim miescie niedlugo bedzie otwierany nowy hipermarket.
    >
    > Ludzie z jakimi specjalizacjami informatycznymi sa poszukiwani do takich

    a jaki to bedzie hipermarket ? tzn firma?
    Czarek.

  • 3. Data: 2002-08-24 19:37:34
    Od: "Grzegorz Goryszewski" <g...@i...pl>

    "smutny" <s...@s...org> wrote in message

> [...]
    >
    > w moim miescie niedlugo bedzie otwierany nowy hipermarket.
    >
    > Ludzie z jakimi specjalizacjami informatycznymi sa poszukiwani do takich

    Nie chce zle wrozyc, ale z tego co slyszalem, jesli nie jest to centrala to
    bedziesz marionetka, ktora
    na wszystko musi miec zgode wlasnie od niej (centrali). W prawdzie sprzet
    maja pozadny np. AS/400 (stajnia IBM),
    bardzo ceniona platforma. Jednak jak juz wspomnialem nie liczylbym na
    samodzielnosc, a zarobki ? No coz, kokosow raczej
    nie bedzie, szukaj pracy jako manager dzialu mrozonek :). Pozdrawiam i obym
    sie mylil.

    Grzegorz Goryszewski

  • 4. Data: 2002-08-24 21:21:52
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Bazy danych tylko? Moze sieci?

    Od wszystkiego, zanieś pozamiataj, indeksuj bazę, kartę Lan wymień,
    zainstaluj klienta Lan, zrób kawe księgowej ... itd

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 5. Data: 2002-08-26 07:14:25
    Od: "tolo" <t...@s...tpsa.pl>

    np. tesco

  • 6. Data: 2002-08-26 10:01:01
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > w moim miescie niedlugo bedzie otwierany nowy hipermarket.
    >
    > Ludzie z jakimi specjalizacjami informatycznymi sa poszukiwani do takich

    Generalnie z zadnymi - duza rotacja, informatyk to ty jestes umownie, bazy
    danych? sieci? hehe, no dobrze miec pojecie, ale i tak zawsze za wszystko
    odpowiada centrala, a ty wykonujesz operatorke i jak cos nie gra, to
    dzwonisz do kolesi ktorzy wiedza co robia:) A i to jest najbardziej
    informatyczna robota jaka robisz, bo cala reszta to szkoda gadac. Jak
    bedziesz wymienial toner to i tak duzo. BTW ktos wspomnial o AS-ie. Fakt, w
    niektorych hipermarketach bywa, ale nikt kto zna taki system nie pojdzie tam
    robic za najnizsza krajowa. Jest za to sznasa, zeby tam liznac jego podstaw,
    a to juz moze potem otworzyc jakies drzwi. No i jest co w cv wpisac.
    pozdrawiam
    /p

  • 7. Data: 2002-09-08 16:05:53
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Od wszystkiego, zanieś pozamiataj, indeksuj bazę, kartę Lan wymień,
    > zainstaluj klienta Lan, zrób kawe księgowej ... itd

    To bylby luksus.

    Autentyczne zadania: skaner (kodow paskowych oczywiscie), drukarka fiskalna
    (zmienic papier, bo sie zacial). Szczytem byl (podobno autentyczny) telefon:
    "Informatyk? Chlodnia sie popsula"

    :-)

    M.

  • 8. Data: 2002-09-09 15:22:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message

> [...]
    fiskalna
    > (zmienic papier, bo sie zacial). Szczytem byl (podobno autentyczny)

    Ty sie zajac smiej;) ale sterczalem kiedys dwie godziny w chlodni bo waga do
    miesa walnela:)
    /p

  • 9. Data: 2002-09-09 17:43:25
    Od: "Long" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:alfsji$782$1@news.tpi.pl...

> [...]
    fiskalna
    > (zmienic papier, bo sie zacial). Szczytem byl (podobno autentyczny)

    I wymiana glowic w iglowkach :)))

  • 10. Data: 2002-09-09 18:44:45
    Od: GL <g...@N...go2.pl>

    On Mon, 9 Sep 2002 19:43:25 +0200, "Long" <a...@k...net.pl> wrote:

    >I wymiana glowic w iglowkach :)))

    AFAIK do obowiązków informatyka w jednym z hipermarketów należy:

    - zarządzanie serwerem (sztuk 1)
    - nadzór nad instalacją alarmową i ppoż.
    - opracowywanie grafików służb dla ochroniarzy

    cholernie informatyczna robota ;-) to ja obsługując jedno biuro mam
    przynajmniej tego 'lana' na 5 kompów ;-))).

    Grendel