PracaGrupypl.praca.dyskusje › eksperci RDC/po-eu (#139)

  • 1. Data: 2015-02-06 11:25:22
    Temat: eksperci RDC/po-eu (#139)
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dziś w RDC wielka sponsorowana po/eu dyskusja merytoryczna:
    "Czy polscy studenci to barany?"...

    jakiś radykalny śmieć z tytułem profesorskim ogłosił, że w polzce to
    "Przychodzą głupi i odchodzą głupi!"...

    ostro nie, jakie Kviat masz na ten temat zdanie?

  • 2. Data: 2015-02-06 13:43:04
    Temat: Re: eksperci RDC/po-eu (#139)
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    aha, aha, aha, aha jest wniosek końcowy, "oni to dobrze, a my to nie"...

  • 3. Data: 2015-02-06 16:58:16
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-02-06 o 11:25, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > "Przychodzą głupi i odchodzą głupi!"...
    >
    > ostro nie, jakie Kviat masz na ten temat zdanie?

    O ile czegoś nie pokręciłeś (na pewno, jak zwykle, niewiele z tego
    zrozumiałeś) miał rację. Jesteś żywym dowodem, czyli typowym
    przedstawicielem tej grupy, o której ten profesor mówi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2015-02-09 12:10:11
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a wiecie, że tusk i gronkiewicz waltz płacą swoim kumplom z po/eu, za to, że
    "chodzą na studia"? podobno jeden semestr to 12000 pln... niezłe nie?

  • 5. Data: 2015-02-09 12:46:08
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    pikanterii dodaje fakt, że kiedy PiS zasugerował wprowadzenie takich
    działań, radykały po/eu zmiażdzyli na antenie tvn partię wyszydzeniem tych
    pomysłów... dziwne... nie?

  • 6. Data: 2015-02-12 19:13:59
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    c.d.: cichociemni hanny gronkiewicz waltz wystrzelili, że "oni to się sami
    utrzymują!"...

  • 7. Data: 2015-02-15 20:40:45
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    podobno skrajne faszystowskie ścierwo sieje popłoch na "słusznych
    kierunkach", Nikt z poszkodowanych się nie pochwali?