PracaGrupypl.praca.dyskusje › e-mailem, czy listem tradycyjny?

  • 11. Data: 2005-07-19 22:06:55
    Temat: Re: e-mailem, czy listem tradycyjny?
    Od: "MHCMega" <j...@...pl>

    Hej,

    Jesli tylko mozna to emailem. W pewnej firmie w ktorej bylem na rozmowie
    panienka, zlozeczac pod nosem, wlasnie przepisywala czyjs list do kompa.
    Wyslala go potem do HR za granice za pomoca emaila :)
    I zalaczniki w Wordzie! CV nie czytaja administratorzy sieci ale sekretarki
    co znaja worda, excela i outlooka!
    Acrobat readera maja tylko jak ktos przypadkiem im zainstalowal:)

    MHCMega

  • 12. Data: 2005-07-19 22:23:17
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MHCMega" <j...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wyslala go potem do HR za granice za pomoca emaila :)
    > I zalaczniki w Wordzie! CV nie czytaja administratorzy sieci ale

    Rozumiem, że każdy bezrobotny zaczyna szukanie pracy od kupna
    zestawu MS Office za ca.1000zł?

    > Acrobat readera maja tylko jak ktos przypadkiem im zainstalowal:)

    Jeśli żądają apliakcji drogą elektroniczną, to AR jest podstawą
    IMHO. To tak, jakby firma miała faks, ale nie umiała z niego korzystać
    (tzn. dokumenty dochodziłyby, ale nie byłyby czytane).

    L.

  • 13. Data: 2005-07-20 07:52:44
    Od: cartman <...@...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Rozumiem, że każdy bezrobotny zaczyna szukanie pracy od kupna
    > zestawu MS Office za ca.1000zł?

    nie, mozna napisac np. w word pad (rtf)
    tez go odczytaja

  • 14. Data: 2005-07-20 08:24:00
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > Czy ktoś posiada doświadczenia w tym zakresie?

    Każdy kto szukał pracy i wie co to internet :-)

    Moja rada:
    Włóż garnitur, wydrukuj papiery, jedź osobiście to działu kadr. Ja tak
    zrobiłem ostatnim razem, od razu rozmawiałem z osobą odpowiedzialną za
    rekrutację. Tydzień później z szefem działu, w którym miałbym pracować, a
    potem z prezesem...efekt:...mam pracę :-)

    Jeśli dostępu broni jakiś burak na dyżurce to chyba najlepiej wysłać
    e-mailem i pocztą.(Ja wysyłałem głównie w sposób podany w ogłoszeniu,a jak
    zdażyła się ta firma pod nosem to pojechałem).

    pozdro , powodzenia

  • 15. Data: 2005-07-20 08:25:37
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    >we wrzesniu beda
    > przeprowadzac rekrutacje i kierownik dzialu ma obowiazek przekazac
    > wszystkie aplikacje do firmy ja przeprowadzajacej.

    Nie ma co....ogłoszenia teraz, a szukać będziemy za 2 miesiące. Spoko firma

  • 16. Data: 2005-07-20 08:26:49
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > Rozumiem, że każdy bezrobotny zaczyna szukanie pracy od kupna
    > zestawu MS Office za ca.1000zł?

    Od ściągnięcia open office darmowego...

  • 17. Data: 2005-07-20 15:13:30
    Od: cartman <...@...pl>

    Michał T napisał(a):

    > Nie ma co....ogłoszenia teraz, a szukać będziemy za 2 miesiące. Spoko firma

    nie nie. ludzie przysylali do nich swoje cv i lm nawet jak nie bylo
    ogloszenia. nie zostawiales nigdy dokumentow w firmie, nawet jak ta nie
    szukala w tym czasie pracownika, tylko 'tak na przyszlosc?'