PracaGrupypl.praca.dyskusjedżołk (#178) › dżołk (#178)
  • Data: 2015-10-01 19:57:23
    Temat: dżołk (#178)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    uwaga, opowiadam kawał integracyjny:

    kobieta to ma zawsze trzy powody: jest przed, jest po lub jest w trakcie...

    zasłyszałem w europie...

    mam pytanie, co ta jebana europa chce ode mnie,
    wygrażają mi, że nie umiem srać jak tusk i gronkiewicz waltz,
    ale ja wcale nie czuję winny czy gorszy z tego powodu...

    dziwna sprawa...

    w proeuropejskiej telewizji młodzi i piękni, drugi kawał,
    tym razem tego kretyna bartoszewskiego, uwaga opowiadam:

    dzwoni do bartoszewskiego prezenterka, zapraszam pana na wywiad o 5:00
    rano, bartoszewski na to, proszę pani ja nawet w auszwic nie musiałem
    tak rano wstawać...