PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sprawa z szukaniem tej pracy... › dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    From: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    Date: Mon, 14 Jul 2003 20:52:02 +0200

    Jak tak widze ile osob szuka tutaj chocby pracy to rece znowu opadaja...
    Wiem wiem...trzeba myslec pozytywnie. Ale jak??

    Zeby dostac prace trzeba miec doswiadcznie. Jak je zdobyc jesli czlowiek nie
    moze nawet zalapac sie na pratyki? Przeciez to jest bledne kolo. Bez
    doswiadczenia nie ma pracy, bez pracy nie ma doswiadczenia...
    Nie bede pracowal za darmo bo przeciez musze za cos dojechac do wiekszego
    miasta.

    Tyle moich rozwazan, a moze sie myle:)?

    pozdr.
    Bartek - szukajacy juz 4 mies...