PracaGrupypl.praca.dyskusjedziwna sprawa z szukaniem tej pracy... › Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
  • Data: 2003-07-14 21:03:36
    Temat: Re: dziwna sprawa z szukaniem tej pracy...
    Od: amfora <a...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Mika <S...@p...onet.pl> wrote:

    > Zeby dostac prace trzeba miec doswiadcznie. Jak je zdobyc jesli czlowiek nie
    > moze nawet zalapac sie na pratyki? Przeciez to jest bledne kolo. Bez
    > doswiadczenia nie ma pracy, bez pracy nie ma doswiadczenia...

    Dla dopełnienia posępnego obrazu dodam, iż niedawno w HR
    poważnej firmy mnie uświadomiono, że praktyki 1-3 mies.
    nie są traktowane jako doświadczenie zawodowe.

    amf.

    PS. Wpiszę sobie w zainteresowaniach: "odbywanie
    bezużytecznych praktyk zawodowych". :>

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,