PracaGrupypl.praca.dyskusjedzielo - tlumaczenia › dzielo - tlumaczenia
    From: b-a-rt <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dzielo - tlumaczenia
    Date: Mon, 12 Aug 2002 22:19:09 +0200

    Mam pytanie....

    Jakies pol roku temu za namowa kumpla zgosilem sie do jego firmy gdzie
    Pan Prezes zaproponowal mi wykonanie tlumaczen dokumentacji technicznej.
    Sami mieli tyle roboty ze nie skonczyli by tego przez dluzszy
    czas...Zgodzilem sie...Znam na tyle angielski ze jako tako poszlo to i
    tlumacze sobie te katalogi w domu...przy
    komputerku...bajer....Oczywiscie aby wszystko bylo legalne Pan Prezes
    zaproponowal mi aby Nasz wspolpraca przyjela forme - umowy o dzielo -
    ktorej to tytul brzmi - tlumaczenie dokumentacji
    technicznej....Podpisalismy umowe...pieniazki do mnie plyna...i jest
    fajnie.......

    Problem w tym ze ostatnio moja mamuska zapytala sie czy ja place
    podatki...skladki zus itp....stwierdzila ze Firma podpisujac ze mna
    umowe o dzielo traktuje mnie jako jednoosobowa firme ktora takowe
    skladki i podatki placic powinna...

    Oswieccie mnie .......Czy w takim przypadku jak wyzej powinienem cos
    placic ??? Czy prezez nie powinien mnie o tym powiadomic ??? Przeciez on
    wie ze nie jestem zadna firma .......jestem osoba ktora wykonuje
    zlecenie.....

    Pozdrawiam

    b-a-rt