PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzielenie wyrazów a list motywacyjny

  • 1. Data: 2004-03-31 22:07:43
    Temat: dzielenie wyrazów a list motywacyjny
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Witam,
    czy należy dzielić wyrazy pisząc list motywacyjny ?? Jak to wygląda i jak
    Wy robicie (dzielicie czy nie ...), troszkę głupie pytanie, ale mnie nurtuje
    troszke.

    pozdr.
    cris

  • 2. Data: 2004-03-31 22:40:57
    Temat: Re: dzielenie wyrazów a list motywacyjny
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    ja wogule nie wysyłam listu motywacyjnego ... przecież to absurd

  • 3. Data: 2004-04-01 08:28:59
    Od: Tom <p...@B...pl>

    Po długiej i burzliwej dyskusji Cris napisał(a) to co chciał:

    > Witam,
    > czy należy dzielić wyrazy pisząc list motywacyjny ??

    Skoro język polski dopuszcza takš możliwoœć dzielenia wyrazów to czemu
    nie dzielić?

    Tomek

  • 4. Data: 2004-04-01 17:58:26
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > ja wogule nie wysyłam listu motywacyjnego ... przecież to absurd

    Drugie słowo w Twoim zdaniu ... to dopiero jest absurd!!

  • 5. Data: 2004-04-02 09:41:39
    Od: KubaTyszko <k...@l...pl>

    dzielic jak najbardziej mozna.
    ale jakos nigdy mi sie dzielic nie zdarzylo a na prace nie narzekam wiec
    nie ma raczej to znaczenia - o ile nie startujesz na np. dziennikarza ;-).

  • 6. Data: 2004-04-08 05:15:08
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Cris wrote:

    > czy należy dzielić wyrazy pisząc list motywacyjny ?? Jak to wygląda i jak
    > Wy robicie (dzielicie czy nie ...), troszkę głupie pytanie, ale mnie nurtuje
    > troszke.

    Raczej dzielić, bo wtedy tekst jest bardziej zwarty. Dopóki się pisze na
    całą szerokosć strony, to tekst nie dzielony wyjustowany do lewej i
    prawej wygląda znośnie, ale jeśli tylko się zwęzi obszar tektu, np. w CV
    - to już zaczyna wyglądać źle. I druga sprawa - wtedy dzielenie ręcze
    albo automatyczne. W ręcznym można się pomylić, poza tym jest to
    upierdliwe, a już nie daj Boże dzielić wprost myślnikami. Z kolei
    dzielenie automatyczne to dość nietrywialne zadanie i znakomita
    większość edytorów ma to zrobione źle (dzieli w błędnych miejscach). Ja
    piszę listy i CV w TeXu, który ma ponoć najdoskonalszy z istniejących
    mechanizm dzielnia wyrazów, a i tak z tego co wiem w profesjonalnych
    zastosowana korektorzy potrafią wynaleźć błędy.

    A jeśli chodzi o odpowiedź "po prostu" - ja dzielę, automatycznie w TeXu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz