PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gospodarcza-karta podatkowa

  • 1. Data: 2003-03-24 19:40:56
    Temat: dzialalnosc gospodarcza-karta podatkowa
    Od: "Darek" <m...@a...waw.pl>

    Mam pytanie czy jest mozliwosc zarejestrowania dzialalnosci
    ospodarczej -karta podatkowa w branzy budowlanej/ uslugi ogolno budowlane/
    z mozliwoscia zatrudnienia pracownika, badz bez zatrudnienia pracownika z
    uwzglednieniem wystawiania faktor VAT --Za informacje z gory gorąco
    dziekuje.

  • 2. Data: 2003-03-25 05:09:24
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza-karta podatkowa
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z mozliwoscia zatrudnienia pracownika, badz bez zatrudnienia pracownika
    > uwzglednieniem wystawiania faktor VAT --Za informacje z gory gorąco

    Mozesz swobodnie byc na karce, byc watowcem i zatrudniac pracownikow.
    pozdrawiam
    Irek