PracaGrupypl.praca.dyskusjedyzury pod telefonem › dyzury pod telefonem
    From: "Tolek" <I...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dyzury pod telefonem
    Date: Fri, 25 Apr 2003 12:26:28 +0200

    Mam 5-cio dniowy tydzien pracy podczas ktorego mam nocne dyzury (awaria to
    ja wsiadam w samochod i jade do firmy), w soboty, niedziele i swieta rowniez
    mam takie dyzury. Teoretycznie jesli mam 5-cio dniowy tydzien pracy to te
    dni sa moimi wolnymi dniami. Co mam zrobic aby jakas sobota czy niedziela
    byla moim rzeczywiscie wolnym dniem? Urlop? Ale jak? Jak wybrac urlop na
    wolny dzien? Jak to zrobic by nie byl to dzien dyzurowania? Dodam ze w
    umowie o prace nie mam zawartych dyzurow i podczas nich nie mam nic placone
    (no chyba ze pojade na wezwanie), ale za to mam zawarte, ze "bede
    dyspozycyjnym na zadanie firmy".

    h e l p !!!

    Tolek