PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja plciowa od drugiej strony

  • 11. Data: 2008-05-27 18:00:46
    Temat: Re: dyskryminacja plciowa od drugiej strony
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1gqj3$sr5$1@atlantis.news.neostrada.pl praktyk

    > Są gdzieś dostępne dane na temat tego, jaki procent zatrudnionych stanowią
    > mężczyźni w takich instytucjach jak:
    > -ZUS
    > -Urzędy Skarbowe
    > -Urzędy Pracy
    > Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.
    To rewelacyjne spostrzeżenie, musiałeś długo nad nim pracować.
    Pracuj jednak dalej, bo pominąłeś bardzo istotne resorty sfeminizowane jak
    wszyscy diabli:
    - pielęgniarki;
    - salowe;
    - przedszkolanki;
    - nauczyciele;
    - kasjerki;
    - prostytutki;
    - ...

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-05-27 18:29:13
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Hehehe ;) Znajoma przez miesiąc pracowała w ZUS-ie. Uciekła.
    > Skomentowała to potem tak, że takiej komuny to nawet w filmach Bareji
    > nie było... ;) Nowoczesność a'la pisanie ręcznie przez kalkę i
    > efektywność jak w latach 80-tych ;P

    niedawno wyrabialalem sobie dowod osobisty
    (czekalem az nie bedzie kolejek :)
    w urzedzie miejskim w gdyni i powiem jedno:
    efektywnosc pracy pan w okienkach (akurat tam nie widzialem panow)
    byla tak niska, ze kazda tak zarzadzana firma
    padlaby po tygodniu....

    kolejka do skladania wnioskow: 4 osoby + ja
    czas po jakim przyszla moja kolej: 45 minut...

    w okienkach obok bylo kilka pan,
    ale niestety - byly one od innych spraw (np. wydawanie dowodow);
    podpatrywalem je i w czasie tych 45 minut nie obsluzyly ani jednego klienta;
    czas uplywal im na rozmowach, piciu kawy, "pilnikowaniu" paznokci, itd...

  • 13. Data: 2008-05-27 19:18:53
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > klienta;
    > czas uplywal im na rozmowach, piciu kawy, "pilnikowaniu" paznokci, itd...

    ja sobie wchodzę do urzędu, patrzę, żadnej reakcji, żadnego zajęcia, więc
    żeby zagadnąć mówię:

    - a tych much to tu chyba ze sto lata?

    i słyszę odpowiedz:

    - dokładnie to 94, a tamta na ścianie jest kulawa i koleżanka mówią do niej
    małgośka:O)

    praca wre, atmosfera koleżeńska:O)

  • 14. Data: 2008-05-28 06:17:31
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    bolek pisze:

    > Pracuję na zakładzie z samymi kobietami.
    > Nic gorszego nie może mężczyznę spotkać.

    powiem wiecej kobiet tez nic gorszego nie moze spotkać. Pracowalem w
    takiej firmie kiedys atmosfera byla przesiaknieta podpier..... kazdy na
    kazdego, faceci sa inni czasami spotykaja sie wyjatki od reguly ale z
    reguly nie podpier..... na siebie, jak to mowi moja zona predzej po buzi
    sobie dadza i po temacie, atmosfera oczyszcozna ;). Same kobitki sa w
    stresie bo jedna na druga, smutne to i tyle, najlepiej jak jest rownowaga.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT
    cennik Action do osCommerce

  • 15. Data: 2008-05-28 16:22:56
    Od: "praktyk" <p...@z...com>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:g1hi8b$4n8$1@news.dialog.net.pl...
    > To rewelacyjne spostrzeżenie, musiałeś długo nad nim pracować.
    > Pracuj jednak dalej, bo pominąłeś bardzo istotne resorty sfeminizowane
> [...]

    W przedszkolu już dawno nie byłem, podobnie w szpitalu, czy na
    porodówce. W szkole miałem paru nauczycieli, w marketach i sklepach też
    czasem widzę faceta na kasie, a męska prostytucja mnie nie interesuje