PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicza książeczka zdrowotna

  • 1. Data: 2008-05-25 21:48:25
    Temat: Pracownicza książeczka zdrowotna
    Od: Aldik <b...@g...com>

    Witam, mam taki problem, że kadry od tygodni nie potrafią załatfić mi
    tej książeczki, jakieś 2. tyg. temu dostałem formularz, wraz z
    pozostałymi pracownikami i w następnego dnia miałem załączyć do niego
    zdjęcie. Udało się to może trzem osobą, trudno coś załatwić w czwarte
    wieczorem po pracy. W dodatku nie dostaję od kwitków ZUS RMUA. Czy
    jest jakiś sposób żeby zmusić płatnika do szanowania moich praw?