PracaGrupypl.praca.dyskusjedylematy › dylematy
    From: "Karol Szmid" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dylematy
    Date: Wed, 22 Oct 2003 19:20:02 +0200

    Witam serdecznie szanownych Grupowiczów.

    Jak większość z Was intensywnie od czerwca poszukiwałem pracy. Sprawa dzieje
    się w mieście Rybnik i okolicach. W czerwcu się obroniłem, mam trochę
    doświadczenia, angielski, komp., prawo jazdy. Długo, długo nic, kilkanaście
    rozmów, tracenie czasu na dojazdy, telefony... Aż tu nagle w tym tygodniu we
    wtorek rozmowa w firmie transportowo- spedycyjnej na stanowisko spec. ds.
    transportu i wypaliło. Chcą mnie od razu. Jednakże dzisiaj dowiedziałem się,
    iż przeszedłem też "successfully" przez trzeci etap rekrutacji w Makro w
    Rybniku na stan. konsultanta ds. kontaktu z klientami. I co tutaj wybrać?
    Robota w firmie transportowej wygląda +/- tak: najpierw 3 miesiące stażu
    absolwenckiego (niecałe 500 zł na rękę). Dużo rzeczy do nadrobienia z
    zakresu międzynarodowego prawa przewozowego, krajowych przepisów na ten
    temat etc. Właściciel firmy dużo mówił o długofalowej współpracy, gdyż nie
    zależy mu na wycieku informacji do konkurencji. Zarobki później uzależnione
    od efektywności pracy. Firma ma 48 ciężarówek i obsługuje głównie Tenneco
    Automotive na całą Europę. Praca za biurkiem, nienormowany czas pracy.
    Wymagania- angielski, wyższe, prawo jazdy.
    Robota w Makro: służbowe auto i telefon, 1000zł netto+ premie kwartalne i
    roczne. Szeroka droga awansu i rozwoju. Praca polega na budowaniu i
    utrzymywaniu kontaktów z ok. 250 "złotymi klientami" Makro, którzy robią
    określony roczny obrót. Duży koncern, firma z kulturą organizacyjną
    nastawioną na pracownika. Miłe i ładne przełożone ;)
    Proszę Was o komentarze w tej sprawie- najlepiej na mejla. Tak to już czasem
    jest- od przybytku głowa BOLI :)

    Pozdrawiam, Karol Szmid
    k...@i...pl