PracaGrupypl.praca.dyskusjedylemat › dylemat
    From: "rewers5" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dylemat
    Date: Tue, 5 Jul 2005 21:13:26 +0000 (UTC)

    Mam pewien dylemat. Otoz skonczylem w tym roku studia i otrzymalem wstepna
    propozycje zostania na uczelni. To, czy znajdzie sie etat bedzie wiadomo
    dopiero we wrzesniu. Jednoczesnie mam szanse na prace w pewnej firmie, z
    ktora od pewnego czasu jestem zwiazany (odbywalem tam m.in. praktyki
    wakacyjne) - w tej sprawie mam rozmawiac w sierpniu. Bardzo chcialbym
    pracowac na uczelni, ale rowniez (z wiadomych powodow) robic cos poza tym.
    Zastanawiam sie, jak w takiej sytuacji powinienem rozmawiac z firma.

    1) Byc szczerym i nakreslic cala sytuacje. Powiedziec, ze mam szanse na prace
    na uczelni i chcialbym pogodzic obie te rzeczy (praca na pol etatu, jakas
    forma wspolpracy). Jednakze, gdyby etat sie jednak nie znalazl, chcialbym
    pracowac w normalnym systemie pelnowymiarowym.

    2) Nie wspominac nic o uczelni, jesli to mozliwe, zatrudnic sie tam i dopiero
    we wrzesniu (w przypadku dobrych wiesci z uczelni) zaczac dzialac w kierunku
    pogodzenia tych dwoch rzeczy.

    Jak myslicie, co jest lepsze? Bardziej jestem przekonany do opcji nr 1, ale
    zastanawiam sie, czy takim kreceniem nie zniechece do siebie potencjalnego
    pracodawcy. Dodam, ze branza firmy jest mocno powiazana z moim wyksztalceniem
    i firmie teoretycznie powinno zalezec na tym, abym rozwijal sie naukowo.

    Pzdr.