PracaGrupypl.praca.dyskusjedoświadczenie zawodowe › doświadczenie zawodowe
    From: Carbo <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: doświadczenie zawodowe
    Date: Thu, 5 Jun 2003 08:27:23 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich!

    Jestem młodym człowiekiem, który właśnie zaczyna szukać swojej pierwszej
    prawdziwej pracy.

    Ważnym elementem w poszukiwaniu pracy jest przedstawienie doświadczenia
    zawodowego.

    Przez ostatnie dwa miesiące byłem wolontariuszem w fundacji, a potem
    pracowałem w biurze organizacyjnym VIII MPL Góraszka 2003. Jednak nie są to
    doświadczenia znaczące. Co prawda nauczyłem się dużo nowych rzeczy, ale nie
    są zajęcia, które robią wrażenie na potencjalnym pracodawcy.

    Ważnym doświadczeniem (pod względem trwania i obowiązków) była za to dla
    mnie praca w zakładzie "Usługi Kowalskie".
    Do moich obowiązków należało tam:
    - bezpośrednia obsługa klientów
    - kontakty z kontrahentami
    - prace projektowe
    - tworzenie kosztorysów
    - obsługa internetwej strony firmowej
    - prace montażowe

    Wszystko by było pięknie i fajnie, ale są dwa "ale":
    - firma należy do mojego ojca
    - pracowałem tam bez żadnej umowy
    (jednocześnie wyniki firmy bezpośrednio przekładały się na moje finanse np.
    możliwość opłacenia szkoły)

    Czy za tem mogę tą pracę wpisać sobie do CV?
    Nie chcę ukrywać przed potencjalnym pracodawcą, że pracowałem u ojca i to
    na czarno, ale czy to się spotka ze zrozumieniem?

    W trzech słowach: Wpisywać czy nie?
    A jeśli tak to jak to sformułować?

    Pozdrawiam
    Paweł Michalak