PracaGrupypl.praca.dyskusjedostałem wypowiedzenie › dostałem wypowiedzenie
    From: "mk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dostałem wypowiedzenie
    Date: 24 Nov 2004 11:28:47 +0100

    Witam.wczoraj otrzymałem trzymiesieczne wypowiedzenie w pracy. zastanawiam się
    nad odwolaniem od tej decyzji do Sądu Pracy. według pisma mam na to 7 dni.
    Chodzi oto
    że jestem faktycznie jedynym zywicielem rodziny, a mimo fktycznej konieczności
    redukcji personelu w firmie, pozostały osoby będące "elitą " związkową i mające
    czesto inne zródła dochodów i duzo lepszą odemnie sytuację materialną. Czy wogóle
    mozna liczyć na skutaczność takiego odwołania,jak je dobrze napisać ,czy są
    jakieś formalne wymogi ,jak to ma byc zrobione. Czy ktoś ma jakieś doswiadczenia
    w podobnej sprawie? Pozdrawiam wszytkich K