PracaGrupypl.praca.dyskusje › dojazd do pracy

  • 1. Data: 2004-02-18 10:09:26
    Temat: dojazd do pracy
    Od: "dj tom" <d...@o...pl>

    Witam mam pytanie zaniegługo przeprowadzam sie i do pracy będe miał 25km czy
    pracodawca ma prawo pokrywać za bilety lup paliwo czy nie.

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-02-18 13:47:33
    Temat: Re: dojazd do pracy
    Od: "Pawel Nawrocki" <p...@o...pl>

    > pracodawca ma prawo pokrywać za bilety lup paliwo czy nie.

    prawo to zawsze ma, ale obowiazku nie

  • 3. Data: 2004-02-18 18:44:11
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Pawel Nawrocki" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prawo to zawsze ma, ale obowiazku nie

    Kiedyś też miałem z tym problem . Generalnie okazuje się, że nie może tego
    wliczać w swoje koszty. Jeśli zwraca ci koszty dojazdu, to jest to po prostu
    część wynagrodzenia, od której płaci zusy i podatki. Inaczej niestety się
    nie da :(
    Jedyny pozytyw w tej kwestii jest taki, że skoro pracować będziesz 25 km.
    poza miejscem zamieszkania, czyli raczej już w innej miejscowości :) , to
    przysługują ci zwiększone o 25 % koszty pracy. Swoją drogą, jak to jest?
    Jeden dojeżdża np. z Chorzowa do Katowic dajmy na to 3 km. - i tu jest praca
    poza miejscem zamieszkania, a drugi 20 km. z jednego końca Warszawy na drugi
    i nic za to nie ma - to wciąż jest to samo miasto ...

    Pozdrawiam
    Jakub