PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy można pracować na url. macieżyńskim?

  • 1. Data: 2004-02-18 06:33:09
    Temat: Czy można pracować na url. macieżyńskim?
    Od: "a" <a...@o...pl>

    czy mozna pracowac na urlopie maciezynskim, oczywiscie oficjalnie na umowe o
    prace.
    Obecnie jestem zatrudniona na umowe o prace na czas nieokreslony.

  • 2. Data: 2004-02-18 21:13:41
    Temat: Re: Czy można pracować na url. macieżyńskim?
    Od: k...@p...onet.pl

    podobno można na umowę zlecenie, ale wyczytałam to w jakim czpiśmie kobiecym,
    więc nie wiem jak z wiarygodnością takiej informacji
    pozdrawiam kachna[też na macierzyńskim:)]