PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatkowe pol etetu a urlop › dodatkowe pol etetu a urlop
  • Data: 2003-06-06 09:01:21
    Temat: dodatkowe pol etetu a urlop
    Od: "Marcin Bąkowski" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od poczatku maja tego roku podjalem dodatkowa prace na pol etatu (na caly
    etat pracuje gdzie indziej, bez zadnych przerw 3 lata). Umowa na te pol
    etatu jest na czas okreslony - do konca roku, czyli w sumie na 8 miesiecy.
    Wedlug mojego rozumowania nalezy mi sie 17 dni urlopu wypoczynkowego i moge
    go wybrac kiedy chce w okresie do konca roku. Bede wdzieczny za
    potwierdzenie, lub zaprzeczenie mojej teorii.

    Pozdrawiam wszystkich, Marcin