PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatek aktywizacyjny-szok... › dodatek aktywizacyjny-szok...
    From: Karmakoma <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dodatek aktywizacyjny-szok...
    Date: Thu, 18 Nov 2004 06:51:01 +0100

    Witam,

    jestem kompletnie zszokowana. wczoraj przyszedl do mnie list z urzedu pracy
    (prace mam stala od pazdziernika) z zawiadomieniem, abym zgosila sie
    osobiscie do urzedu pracy po odbior dodatku aktywizacyjnego... najpozniej
    do dnia.. 17.11.2004 (list dostalam poczta zwykla, nie polecona, nie zadnym
    priorytetem).a mieszkam i pracuje 100 km od miejsca zameldowania i tegoz
    urzedu pracy.

    Zszokowaly mnie 2 rzeczy:

    1. ze w ogole cos takiego wyplacaja (za to, ze sama sobie znalazlam prace)
    2. ze tak istotne pisma urzad wysyla listem zwyklym i list ten idzie ponad
    tydzien (!!! znajac poczte polska to nie jest akurat zaskoczenie) a termin
    na dostarczenie tego listu i zarazem termin ostatecznego stawienia sie jest
    w stosunku do tego o wiele za krotki. zwlaszcza jesli przeczyta sie zdanie:
    dodatek nie zostanie wyplacony w razie nie stawienia sie w terminie..

    zastanawiam sie, czy w ogole warto sobie ta sprawa zawraca glowe.. ile
    wynosi taki dodatek? bo stawic sie trzeba oczywiscie (o ile laskawie beda
    chcieli ze mna gadac po terminie) w godz. pracy urzedu (a ja pracuje!) i
    nie wiem, czy warto w ogole jechac (tracic czas, pieniadze na dojazd i
    dzien w pracy).

    swoja droga moglabym zrobic im awanture o wysylanie tego typu zawiadomien
    listem zwyklym i w dodatku nie priorytetem... to jest po prostu
    niepowazne...

    pozdrawiam,

    K.