PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatek aktywizacyjny-szok... › Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
  • Data: 2004-11-18 11:53:24
    Temat: Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    On Thu, 18 Nov 2004 11:56:05 +0100, "Karmakoma" <k...@g...pl>
    wrote:

    >owszem.. takie myslenie to rzeczywiscie absurd. ja to widze troche tak,
    >jakby byla to nagroda za to, ze urzednicy (ktorym za to placa zeby ludziom
    >pracy szukali) nie musza pracowac...

    Może nie do końca szczęśliwe rozwiązanie, ale czy aby na pewno absurd?
    Ten dodatek jest dla osób, które posiadały prawo do zasiłku w momencie
    pójścia do pracy. Wiesz ile osób będąc na zasiłku ma szczerze w d...
    podejmowanie pracy? W ten sposób mają dodatkowy bodziec.

    Dziwne jest to, że Tobie urząd "wciska" na siłę ten dodatek - przecież
    on nie jest obligatoryjny. Przyznaje się go na wniosek
    zainteresowanego.

    Ale zastanów się, czy go nie przyjąc jednak - to nie jest jednorazowe.
    To jest przez połowę okresu przez jaki przysługiwałby Ci zasiłek dla
    osób bezrobotnych. A byłaś zarejestrowana bardzo krótko. Jeśli chodzi
    o odbiór tego dodatku - przy pierwszej wizycie złóż podanie o
    przekazywanie na konto i już...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski