PracaGrupypl.praca.dyskusjedobry pracownik › dobry pracownik
    From: platformowe głupki <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dobry pracownik
    Date: Sun, 29 Mar 2015 18:27:56 +0200

    mam takie po-zagadnienie o którym chciałem podyskutować...

    na wstępie jednak zaznaczę, że w pełni ufam decyzjom personalnym tuska i
    gronkiewicz waltz i popieram obdzielanie najbardziej zasłużonych dla
    systemu lukratywnymi grantami...

    jest sobie (uwaga modne słowo) "korpo"... jakieś tam 100 komputerów,
    sieć... nagle pewnego dnia jakiś wyborca po przynosi do firmy wirusa...
    zanim ktokolwiek się kapnie, zainfekowanych zostaje 90% komputerów... no
    i co w takim wypadku zaleca jedna wielka dyrektywa? antywirusy te
    popierane mówią, że nie ma oczywiście żadnych zagrożeń, a te co nie
    popierane próbując walczyć z wirem padają jak muchy... no i Kto mi powie
    co w takiej sytuacji zrobić?

    nie rozumiem też tego, dlaczego ten któremu wirus z po załatwił sieć
    jest złym informatykiem (pewnie z PiS), a ten któremu jakoś nikt wirusów
    (uwaga, to nie istnieje) nie podrzuca to dobry zaufany teleinformatyk?