PracaGrupypl.praca.dyskusjedo rekrutantów i pracodawców !! › do rekrutantów i pracodawców !!
    From: "pinowa" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: do rekrutantów i pracodawców !!
    Date: Sat, 18 Feb 2006 11:24:14 +0100

    Skonczylem dzienne studia inzynierskie o kierunku informatyka i ekonometria.
    Treaz jestem na I semestrze zaocznych uzupelniajacych magisterskich z
    zarzadzania, ale okazuje sie, ze ma mam wiekszosc podobnych przedmiotow do
    tych, co mialem na studiach inzynierskich.
    Teraz mam dylemat, czy warto wykladac dalsze 10 tys zl tylko po to zeby miec
    magistra?

    Jak to jest, czy brak tytulu magistra moze mi pozniej przeszkodzic w awansie
    na jakies kierownicze stanowisko?

    Czy pracodawcy na rowni traktuja wyksztalcenie inz z mgr ??

    Ja osobiscie wole te kase przeznaczyc na jakies kursu prowadzone przez
    praktykow niz na sucha wiedze z politechniki. Np wole sobie zrobic pare
    kursow z arg.org.pl