PracaGrupypl.praca.dyskusje › dni na poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2007-03-28 08:14:22
    Temat: dni na poszukiwanie pracy
    Od: "m" <m...@W...gazeta.pl>

    Czy pracownikowi przysluguja ustawowo jakies dni na poszukiwanie pracy w
    przypadku gdy sam sie zwalnia? Przepracowal w jednej firmie kilka lat.

    z gory dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2007-03-28 10:06:19
    Temat: Re: dni na poszukiwanie pracy
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Czy pracownikowi przysluguja ustawowo jakies dni na poszukiwanie pracy w
    > przypadku gdy sam sie zwalnia? Przepracowal w jednej firmie kilka lat.

    Nie.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 3. Data: 2007-03-28 12:52:42
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    Art. 37. [Zwolnienie na poszukiwanie pracy]
    § 1. W okresie co najmniej dwutygodniowego wypowiedzenia umowy o pracę dokonanego
    przez pracodawcę pracownikowi przysługuje zwolnienie na poszukiwanie pracy, z
    zachowaniem prawa do wynagrodzenia.
    § 2. Wymiar zwolnienia wynosi:
    1) 2 dni robocze - w okresie dwutygodniowego i jednomiesięcznego wypowiedzenia,
    2) 3 dni robocze - w okresie trzymiesięcznego wypowiedzenia, także w przypadku jego
    skrócenia na podstawie art. 36.1 § 1.

    a wg. ciebie "wypowiedzenie umowy o pracę" moze nastapic wyłącznie ze strony
    pracodawcy?

  • 4. Data: 2007-03-28 13:31:02
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    grunt to umiejetność czytania :)

  • 5. Data: 2007-03-28 14:12:25
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    grom@x napisał(a):
> [...]
    przez pracodawcę pracownikowi przysługuje zwolnienie na poszukiwanie pracy, z
    ^^^^^^^^^^^^^^

    "przypadku gdy sam sie zwalnia"

  • 6. Data: 2007-03-29 05:26:30
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Czytasz czasem swoje posty przed wysłaniem?
    nie (patrz stopka)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 7. Data: 2007-03-29 06:20:52
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>