PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjne wynagrodzenie - jak to rozumiec ?

  • 1. Data: 2008-10-12 07:50:24
    Temat: Atrakcyjne wynagrodzenie - jak to rozumiec ?
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl>

    Witam,

    Chcialbym sprobowac isc do pracy na etat. tj.
    pracowac max. do 12godzin dziennie, itp. i nie
    mam parcia na pieniadze. Problem w tym, ze
    ostatnie 10lat realizuje projekty informatyczne
    jako firma x osobowa i dawno juz zaliczylem
    prog miliona pln rocznie i nie mam parcia na
    hajs bo budowe domu przezylem. Zamknalem
    dzialalnosc. I odezwalem sie do head huntera,
    ktorego znam od lat. Szukam czegos lekkiego,
    tzn. realizacji projektow niskiego ryzyka. od
    studium wykonalnosci przez harmonogram w mspro
    i kosztorys. Mam swoich Klientow i wykonawcow.
    Potrzebuje dowiedziec sie co to jest "atrakcyjne
    wynagrodzenie" dla PM w Wawie ? Rzad wielkosci.

    Smiech to zdrowie, nie ma co sobie zalowac.

    Pozdrawiam,

    ---
    Syn Ewy Antoniny

  • 2. Data: 2008-10-12 08:25:55
    Temat: Re: Atrakcyjne wynagrodzenie - jak to rozumiec ?
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    syn Ewy Antoniny pisze:
> [...]
    > wykonalnosci przez harmonogram w mspro
    > i kosztorys. Mam swoich Klientow i wykonawcow.

    Po co ci klienci i wykonawcy, jak chcesz na umowę o pracę pracować?

    > Potrzebuje dowiedziec sie co to jest "atrakcyjne
    > wynagrodzenie" dla PM w Wawie ? Rzad wielkosci.

    Rząd wielkości ma cztery cyfry zarobku na rękę miesięcznie.
    Naprawdę nie wiesz ile twoi pracownicy zarabiali? :->

    Fajna prowokacja.
    Natomiast, proponowałbym jednak psychologa czy coś,
    jeśli to na serio.

    Stach

  • 3. Data: 2008-10-12 11:53:12
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 12 Oct 2008 10:25:55 +0200, Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > Fajna prowokacja.
    > Natomiast, proponowałbym jednak psychologa czy coś,
    > jeśli to na serio.

    Niedziela jest. Na spacer iść, dobra pogoda się zrobiła,
    a nie trolla karmić! ;-P

    Waldek

  • 4. Data: 2008-10-12 12:54:06
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 12 Oct 2008 10:25:55 +0200, Krzysztof Stachlewski
    <s...@f...pl> wrote:

    >Rząd wielkości ma cztery cyfry zarobku na rękę miesięcznie.
    >Naprawdę nie wiesz ile twoi pracownicy zarabiali? :->

    Ale on jest ze Szkoły Zarządzania im. Any Usera. On nie daje
    atrakcyjnego wynagrodzenia, atrakcyjny był sam fakt pracowania
    u niego. :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-10-12 21:35:57
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl>

    Witam,

    >Krzysztof Stachlewski wrote:
    > Po co ci klienci i wykonawcy, jak chcesz na umowę o pracę pracować?

    Bo mam Klientow ktorzy beda chcieli zebym ich dalej obslugiwal
    bez wzgledu na to kto bedzie wlascicielem. Moge ich oczywiscie
    zmigrowac gdzie indziej.

    > Naprawdę nie wiesz ile twoi pracownicy zarabiali? :->
    Nigdy nie mialem nikogo na etat. Zawsze rozliczalismy sie
    via "rewenue sharing", czyli nie ma zasady. Po akceptacji
    kosztow przez Klienta moi podwykonawcy robia mi kosztorys
    i studium z etapami cobym je mogl wprowadzic do
    harmonogramu. Jesli to jest projekt niszowy, to wtedy
    jest sprawa prostsza bo wiem ile moge im wydesygnowac.
    Biore za wykonastwo tylko koszta, tj. nie dymam ziomow
    i przyjaciol z przedszkola. Ja mam swoje "rewenue" przy
    zamowieniu sprzetu, bo mam wlasciwe kontakty i Klient i
    tak dostanie najlepsza oferte, w licencjach bo jako partner
    xxx mam duze upusty na i w umowie serwisowej lub
    utrzymaniowej.

    Niedawno rozstalem sie z moja pania, moja byla zajmowala
    sie utrzymaniem calego przedsiewziecia (prawna, finansowa,
    podatkowa, papierkowa, terminy, eventy, nazwiska, adresy ;)
    i nie ukrywam, ze robila to dobrze. Moja Pania nakrecala
    najefektywniejsza metoda motywacyjna na swiecie, miala mnie
    w domu za darmo ;))))))))))))))) Dalem jej wszystko co moglem
    nigdy nie zawiodlem jej kiedy pytala "Marian, Marian czy ty
    mnie jeszcze wogole kochasz"" to jej mowilem, ze "no".

    > Fajna prowokacja.
    To jest wtedy jak Mama lub ktos o podobnych uprawnieniach
    wyraza swoje rozczarowanie i wrecz oburzenie, ze taki stary
    synu jestes ze w twoim wieku to ludzie juz 12ro maja dzieci
    i sa po 3xrozwodach i 1xbajpasach. Popatrz na kolegow i
    rowiesnikow, czy ktos szczesliwy jest, nie ! No.

    Teraz poprosze odpowiedz, bo musze powiedziec przyjacielowi,
    u ktorego bede pracowac ile to ma byc bo za mniej niz 5k netto
    musialbym zrezygnowac z dojazdow do pracy moim pool-carem
    ktory daje mi duza frajde, szczescie i zastepuje sex, rodzine
    nie mowi..."skrec w lewo, Marian..." i po wszystkim mozna po
    prostu zamknac drzwi z drugiej strony. a pali do 30tu przy
    delikatnej jezdzie miejskiej bez turbin i na waskim kapciu
    zimowym -235. Jestem bylym kierowca z lic. R
    i mam szacunek na drodze do wszystkich, nie ryzykuje niczyim
    zyciem i zdrowiem - ale na serio, czlowiek jest usmiechniety
    od ucha do ucha i wcale mu rece nie lataja tylko trzesa sie
    troche zanim spadnie cisnienie i oczy wejda na miejsce.

    Pozdrawiam,
    P.

  • 6. Data: 2008-10-14 16:28:01
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    > Niedziela jest. Na spacer iść, dobra pogoda się zrobiła,
    > a nie trolla karmić! ;-P

    Którego ? Jeśli ludzie chcą na ten temat gadać to chyba nie jego wina, prawda ?