PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zostać syndukiem?

  • 1. Data: 2004-05-17 05:45:51
    Temat: Jak zostać syndukiem?
    Od: "Mayki" <p...@t...pl>

    Witam!

    Zastanawiam się nad tym jak mozna zostać syndykiem, jakią trzeba skończyć
    szkołe, szkolenia może egzaminy?
    Gdyby ktoś mógł mi to przybliżyć ewentualnie wskazać drogę poszukiwań byłbym
    wdzięczny.
    Szukałem na google ale nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi.
    Bardzo mi zależy na tych wiadomościach.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-17 06:34:16
    Temat: Re: Jak zostać syndukiem?
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > Zastanawiam się nad tym jak mozna zostać syndykiem, jakią trzeba skończyć
    > szkołe, szkolenia może egzaminy?

    Zacznij od ukonczenia prawa.
    Ale to nie znaczy, że jak skończysz, to będziesz miał z górki.
    Tomek

  • 3. Data: 2004-05-17 15:34:47
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

    Nieprawda.
    Syndykiem możesz zostać mając wykształcenie wyższe ekonomiczne lub
    prawnicze.
    Jeśli jesteś po ekonomii musisz mieć stanowisko kierownicze 3 lata
    jeśli nie 5 lat .
    Kursy organizują stowarzyszenia syndyków lub np NOT - trzeba się
    dużo uczyć i mieć wielkie szczęście .
    Wpis na listę po spełnieniu wymagań jest łatwy , ale dostanie dobrej
    upadłości to już prawdziwe szczęście .
    Jestem syndykiem, ale niestety po 8 m-cach nie zarabiania na tym
    poległam .
    Tacy też są syndycy a nie tylko tak jak ich przedstawiiają media . W
    gruncie rzeczy nastaw się ,że niewiele od Ciebie zależy .
    W Niemczech jest 200 syndyków w Danii 50. Oczywiście tworzą oni
    ogromne biura, które zatrudniają ludzi ( ekonomistów i prawników) i
    to jest to o czym mi się marzy .
    Możesz natrafić na upadłośc , gdzie nic nie zarobisz, narobisz się i
    jeszcze odpowiadasz. Możesz liczyć na zwrot kosztów ( teoretycznie Ci
    się należy) możesz polec.
    Ja podeszłam z wielkim optymizmem tylko,że trafiła mi się upadłość
    zgloszona przez Wierzyciela. To już kicha bo upadły utrudni Ci pracę
    aż miło .
    Jeśli Cię nie zniechęciłam to życzę powodzenia .