PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy zarabiać = konieczność? › czy zarabiać = konieczność?
  • Data: 2005-02-09 13:27:35
    Temat: czy zarabiać = konieczność?
    Od: "news.tpi.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze,

    Mam pytanie, czy jest jakikolwiek sens odpowiadania na oferty pracy, gdzie
    konieczne jest portfolio. Problem w tym że znam PHP, HTML, javascript MySQL,
    3DStudio i programy graficzne, ale niestety nigdy nie miałem czasu na
    stworzenie czegoś ciekawego a to co posiadam to mógłym wcisnąć tylko
    studentom pierwszego roku. Problem w tym że nie pracuję teraz i szukam
    jakiejkolwiek pracy, ponieważ nie mogę skupić się na moich
    zainteresowaniach, bo musze myśleć w jaki sposób zapłacić za zaległy czynsz?
    Czy mam wziąść się za fizyczną(oczywiście jeśli ją znajdę) i dorobić się
    prezentacji?

    Pozdrawiam
    Gregus