PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy zamieszczac swoje dane w serwisach?

  • 1. Data: 2003-11-14 10:47:12
    Temat: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Od: "Miecz23" <m...@W...onet.pl>

    Wiatm,

    Tak sie zastanawiam od jakiegos czasu nad zmiania pracy. Generalnie nie jest
    zle, ale ...Powodow jest kilka nie ma cos sie rozpisywac.

    Pytanie dotyczy internetoweych serwisow typu joppilot, praca-onet itp. Czy
    warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj. zamieszczajac
    swoje dane w internecie?
    Dzieki za opinie.
    Pozdrawiam
    Miecz

  • 2. Data: 2003-11-14 11:40:04
    Temat: Re: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Miecz23" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie dotyczy internetoweych serwisow typu joppilot, praca-onet itp. Czy
    > warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj.

    Mysle, ze nie warto. przy tak duzym berrobociu zaden pracodawca tych
    serwisów nie czyta. poza naganiaczami z firm ubezpieczeniowych - a chyba na
    takiej pracy ci nie zalezy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2003-11-14 12:00:24
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Miecz23 <m...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pytanie dotyczy internetoweych serwisow typu joppilot, praca-onet itp. Czy
    > warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj.

    Szkoda czasu. Najlepiej pisz na konkretne oferty.

  • 4. Data: 2003-11-14 12:42:24
    Temat: Odp: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Od: "Herman" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Miecz23 <m...@W...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > Pytanie dotyczy internetoweych serwisow typu joppilot, praca-onet itp. Czy
    > warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj.

    Witam

    Mam taka storne w wyborczejj od roku, onecie nieco krocej, HRK.pl,
    jobpilot.pl od miesiaca - ZADNEGO odezwu... Wiec chyba nie warto...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-11-14 14:24:56
    Od: darek <chq@nie_spamuj.wp.pl>

    Użytkownik Miecz23 napisał, On 2003-11-14 11:47:

> [...]
    > warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj. zamieszczajac

    Ja znalazlem prace przez internet, ale nie zamieszczajac swoja oferte i
    czekajac na odzew, ale szukajac ofert pracy, zamieszczonych w necie
    przez pracodawcow.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 6. Data: 2003-11-14 14:37:48
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Herman" w wiadomości news:bp2iir$msu$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Mam taka storne w wyborczejj od roku, onecie nieco krocej,
    > HRK.pl, jobpilot.pl od miesiaca - ZADNEGO odezwu... Wiec
    > chyba nie warto...

    Hmmm... spojrzmy na sprawe inaczej. Powiedzmy, ze z tej mozliwosci korzysta
    999 osob - zerowa skutecznosc. Jednak do 1000 osoby usmiechnelo sie
    szczescie. Z punktu widzenia tych 999 gra nie jest warta swieczki. Jednak
    ten 1 czlowiek ktoremu sie udalo uwaza, ze bylo warto. A komu sie udalo? 1
    z 1000... nie wiem ktoremu konkretnie. Wiem jednak ze to byla osoba, ktora
    byla tam zarejestrowana. Czy warto schylic sie po grosik? Z samym grosikiem
    niewiele mozna zdzilac. Uwazam jednak, ze warto sie po niego schylic. Byc
    moze za chwile znajdzie sie kolejny grosik - beda juz dwa. Jesli nie schyle
    sie po pierwszego bo sie nie oplacalo, to i drugiego oleje poniewaz bez
    tego pierwszego znowu bedzie to tylko jeden grosz. A ziarnko do ziarnka...
    Jesli zalezy mi na znalezieniu pracy, to korzystam z kazdej mozliwosci,
    ktora daje szanse wieksze niz 0. Tym bardziej, kiedy kosztow brak. No
    chyba, ze ktos uwaza iz jednak cos traci zamieszczajac swoja oferte np. w
    JobPilot. Wtedy juz mozna sie zastanowic czy ta minimalna szansa nie jest
    zbyt mala, aby ponosic owe koszty.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 7. Data: 2003-11-14 15:12:14
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie po pierwszego bo sie nie oplacalo, to i drugiego oleje poniewaz bez
    > tego pierwszego znowu bedzie to tylko jeden grosz.

    Dosc belkotliwa ta argumentacja.

  • 8. Data: 2003-11-14 15:26:44
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

> [...]
    > z 1000... nie wiem ktoremu konkretnie. Wiem jednak ze to byla osoba, ktora
    [ciach]

    Niezle, niezle... Lepiej bym tego nie ujela (watpie czy ktokolwiek by to
    zrobil). Czyzbys byl informatykiem ? ;)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 9. Data: 2003-11-14 16:13:05
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "Lesio5" w wiadomości news:bp2rhr$qv0$1@news.onet.pl napisal(a):

    > Dosc belkotliwa ta argumentacja.

    Po prostu gdy mi na czyms naprawde zalezy to korzystam z kazdej szansy -
    nawet z tej najmniejszej. Macie inne podejscie? OK... tylko po co ta
    zlosliwosc? Tak Cassandra - jestem technikiem informatykiem. Takim, ze kon
    by sie usmial, ale sa jeszcze gorsi.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-11-14 16:22:43
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Greg <o...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > JobPilot. Wtedy juz mozna sie zastanowic czy ta minimalna szansa nie jest

    A jaka ogromna korzyść dla właściciela tego serwisu - pomyśl sobie, 1000
    odsłon. Te 1000 co jakiś czas pewnie tam znowu zaglądu, żeby sprawdzić, czy
    strona jest, można wysyłać jakieś ponaglenia do aktualizacji itp itd.
    Pięknie nabija różne liczniki i podnosi wartość całego serwisu, zawsze 1000
    klientów więcej.