PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność gospodarcza od kiedy się zaczyna?

  • 1. Data: 2003-11-13 22:29:17
    Temat: Działalność gospodarcza od kiedy się zaczyna?
    Od: "Krzysiek_B" <k...@w...pl>

    Rejestruje działalność gospodarcza 1 listopada 2003 i rozpoczynam adaptacje
    (remont) lokalu w którym od 1 marca 2004 będę działał. Rejestruje tylko po
    to abym mógł kupować na fakturę: wszystkie materiały budowlane, wyposażenie
    wnętrza, maszyny potrzebne do działalność itp.
    Od którego momentu muszę płacić ZUS od 1 marca 2004 kiedy faktycznie zarobię
    1 złotówkę ( z mojej kasy fiskalnej wyjedzie 1 paragon)? Czy od 1 listopada
    kiedy de facto nic będę miał żadnych dochodów a wszystko co zrobię i kupię
    będzie za pieniądze pochodzące z kredytu.

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-11-13 22:58:35
    Temat: Re: Działalność gospodarcza od kiedy się zaczyna?
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Krzysiek_B raczył napisać:
    oczywiscie od momentu rejestracji działalności.
    RW

  • 3. Data: 2003-11-13 23:22:08
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > oczywiscie od momentu rejestracji działalności.
    > RW

    sprostowanie - od daty rozpoczęcia działalności wpisanej w rejestrze

    pzdr
    gromax

  • 4. Data: 2003-11-14 01:27:04
    Od: "RAFAŁ FEDYNA" <r...@w...pl>

    Jak dobrze pamietam to maswz miesiac na zaplacenie od momentu rozpoczecie
    dzialalnosci (czyli od dnia jaki wpisales w podaniu do urzedu o pozwolenie
    rozpoczecia dzialalnosci).