PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy to mobbing? › czy to mobbing?
  • Data: 2006-12-03 18:06:48
    Temat: czy to mobbing?
    Od: "ttt" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Nie wiem już co mysleć o sytuacji, która ciągnie się już od połowy roku.
    Wraz z drugą osobą codziennie mamy nakaz wysyłania przełożonemu prac
    wykonywanych w pracy dnia poprzedniego - każda godzina jest wyszczególniona.
    Nikt inny nie ma takiego nakazu tylko te dwie osoby w całej firmie. Dodam,
    że wywiązuję się z każdego zadania i nie mam czasu pójść nawet do
    toalety.Przełożny widzi każdą czynność, którą wykonuję, a mimo to żąda ode
    mnie potwierdzenia na piśmie. Zabrania nam kontaktów międzyludzkich, nie
    mamy prawa z nikim rozmawiać, jestesmy izolowani. Nie da się pracować w
    takiej atmosferze. Do pracy chodzę w wielkim stresie.Nie ma już we mnie
    motywacji do pracy. Nigdy nie było pochwał ze strony przełożonego, a były ze
    strony innych, postronnych osób. Czy przełożony ma prawo stosować takie
    metody?

    Pozdrawiam,
    ttt