PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to jest legalne?

  • 111. Data: 2003-11-12 19:55:02
    Temat: Re: czy to jest legalne?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Greg napisał:

    > W takim ujeciu to za malo danych na zdecydowany osad ;-) Swoja droga wiesz,
    > ze bardzo duzo osob pracy nie szuka, bo przeciez jest bezrobocie, a co za
    > tym idzie i tak jej nie znajda?

    A co w tym dziwnego - ja muszę sobie wmawiać, że to moja "praca".
    Inaczej, przeglądając co tydzień w dwóch gazetach ogłoszenia drobne,
    ogłoszenia w necie, biuletyny służby cywilnej, wizytując UP itd., bym
    ocipiał - ile możne szukać bez efektu - tydzień, dwa - ale nie rok
    przecież. Już starożytni wymyślili Syzyfa, jako przykład wiecznej męki
    braku realizacji. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)