PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedluzenie umowy

  • 1. Data: 2003-10-28 14:41:48
    Temat: przedluzenie umowy
    Od: "McH" <mch24[usun_to]@op.pl>

    Witam

    Za niedlugo konczy mi sie umowa na czas okreslony 1 rok. Dalej chcialbym
    pracowac w tej samej firmie, pracodawca najprawdopodobniej tez chce
    przedluzyc umowe. Natomiast nie rozmawialismy jeszcze w tej sprawie. Dlatego
    pytanie, kto powinien zaczac rozmowe - ja czy pracodawca? Chodzi o
    zachowanie etykiety, oraz lepsza pozycje do negocjacji podwyzki.

  • 2. Data: 2003-10-28 14:55:15
    Temat: Re: przedluzenie umowy
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Pytaj smialo, to nikogo normalnego nie oburzy i nie zdziwi ze chcesz
    wiedziec, jak sobie zycie planowac.... Etykieta - nalatwiej zlamac ja
    niewlasciwym tonem i petensjonalnoscia, wiec jesli poprowadzisz rozmowe
    metytorycznie i konkretnie ale uprzejmie i grzecznie (nie sluzalczo - chyba
    ze masz szefa, ktorego kreca takie taksty :) )

    Co do pozycji negocjacyjnej - trudno tu mowic nie znajac twojej sytuacji,
    zaslug, szefa itd. Moim zdaniem pole do popisu bedziesz mial w trakcie tej
    rozmowy. To ze zaczniesz Ty rozmowe chyba nie bedzie mialo nic do rzeczy (bo
    przeciez mozesz miec juz super inne oferty i zaczynasz rozmowe bo chcesz
    wiedziec czy je przyjac). Jest jeszcze jeden "za" jesli wczesniej zaczniesz,
    to twoja pozycja bedzie silniejsza, bo w razie niepowodzenia bedziesz mial
    wiecej czasu na rozejrzenie sie za czyms nowym. Pracodawca tez nie bedzie
    Cie mogl postawic pod drzwiami w ostatniej chwili z oferta minimalna, ktora
    bierzesz albo sie zegnamy