PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy statystyki klamia ?

  • 11. Data: 2003-02-19 19:48:57
    Temat: Re: czy statystyki klamia ?
    Od: "MindCrasher" <m...@o...pl>

    > btw: jezeli mnie cytujesz to nie wpisuj tam swoch slow bo narazasz sie na
    > smiesznosc.

    oka, sorry

    Jak zauważyłeś, to nie był cytat z twojej wypowiedzi. Pomyłka. To miało być
    do twojego przedpiscy o nicku TS.

  • 12. Data: 2003-02-19 21:45:51
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > "bubli".
    >
    > eeeeee bredziesz
    >
    > Idąc dalej tym tropem okaże się za chwile że w ogóle 30% społeczeństwa to
    > buble. Nie tędy droga.

    No teraz to Ty bredzisz.
    To że ktoś jest "bublem" w swojej wyuczonej profesji, nie oznacza że jest
    bublem w ogóle.

    Jak zatrudnialiśmy pracownika zgłosiło się sporo osób "po bankowości i
    finansach" i może z 10% wiedziało jaka jest różnica między kartą płatniczą,
    a kredytową. Jedna (dosłownie) potrafiła liczyć procenty we wszystkie
    strony. Pozostali są IMHO wyprodukowanymi przez "dobre" uczelnie bublami.

    --
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2003-05-21 21:47:11
    Od: "daniel" <d...@w...plNOSPAM>

    Zgadzam suę z Tomaszem a co do bubli taki mam poziom ters ludziom sprzedaje
    sie marzenia o wykształcenia trzeba wiele samozaparcia żeby sie zrealizować
    ponadto studia mają ci nakreślić kieunek twojego rozwoju ani prowadzić cię
    za ręke a dalej radż sobie sam. Ale fakt jest faktem jak powiedział mój
    kolega ci panowie z zeszycikamiu wytłuszczonymi od kolejnych lat
    przewracacani tych samych kartek.