PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy sa jakies przywileje dla pracujacych studentow

  • 1. Data: 2003-12-20 18:08:03
    Temat: czy sa jakies przywileje dla pracujacych studentow
    Od: "PD" <s...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Pracuje w sredniej wielkosci firmie handlowo uslugowej. Studiuje zaocznie w
    kierunku zwiazanym z moja praca. Firma z tego tytulu nijak mi nie pomaga.
    Przy podpisywaniu umowy, wlasciciel wspomnial, ze wszystko co jest w
    kodeksie pracy powiedziane o takich jak ja tzn wszystkie przywileje, beda mi
    przyznane. Mial na mysli ew. ekstra dni wolne od pracy np na nauke.

    Niestety do dnia dzisiejszego pani kadrowa nie byla w stanie powiedziec mi
    czy sa jakies przywileje plynace z tego faktu, ze sie ucze.

    Bardzo prosze o wypowiedzi, czy sa przewidziane jakies opcje dodatkowych dni
    wolnych od pracy w ciagu roku na doksztalcanie lub jakies inne przywileje?
    Jest szansa, ze pracodawca poszedlby mi na reke i dal np w sesji pare dni
    ale kodeks musi o tym stanowic.

    Studiuje zaocznie na SUM'ie.

    Bede serdecznie wdzieczny za odpowiedzi,

    Pozdrawiam,
    Paweld

  • 2. Data: 2003-12-21 08:56:10
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sat, 20 Dec 2003 19:08:03 +0100
    "PD" <s...@o...pl> wrote:

    > Niestety do dnia dzisiejszego pani kadrowa nie byla w stanie
    > powiedziec mi czy sa jakies przywileje plynace z tego faktu, ze sie
    > ucze.

    to wez do reki kodeks pracy, przeczytaj stosowne rozdzialy a potem pokaz
    pani kadrowej, co tam napisane.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 3. Data: 2003-12-21 16:59:23
    Od: mg <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik PD napisał:

> [...]
    > kodeksie pracy powiedziane o takich jak ja tzn wszystkie przywileje, beda mi
    > przyznane. Mial na mysli ew. ekstra dni wolne od pracy np na nauke.

    O ile mi wiadomo dni wolne przysługują ci tylko wtedy , gdy to firma cię
    wysłała na studia . W przypadku gdy sam zacząłeś studia nie przysługują
    ci żadne przywileje w postaci dni wolnych ...

    pozdrawiam

    --
    mg
    z adresu email usun MRG

  • 4. Data: 2003-12-22 21:26:42
    Od: "PD" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031221005610.3965488c.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > to wez do reki kodeks pracy, przeczytaj stosowne rozdzialy a potem pokaz
> [...]

    thx,
    best wishes in new year;p
    PD

  • 5. Data: 2003-12-22 21:30:12
    Od: "PD" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mg" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysłała na studia . W przypadku gdy sam zacząłeś studia nie przysługują
    > ci żadne przywileje w postaci dni wolnych ...

    tego sie obawialem, moze jest mozliwosc obejscia tego?
    zeby tylko wyluskac z 2 dni wolnego w czasie sesji...

    Pozdrawiam,
    PD