1. Data: 2003-12-20 16:01:12
Temat:ksiazeczka sanepidu - waznosc?
Od:p...@a...pl (Pitus) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak dlugo wazna jest ksiazeczka sanepidu?

pozdrowienia
p.

2. Data: 2003-12-21 10:05:49
Temat:Re: ksiazeczka sanepidu - waznosc?
Od:januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pitus napisał(a):

> Jak dlugo wazna jest ksiazeczka sanepidu?

Tak dlugo jak prawo jazdy na kajak :P

pansp

januszek

3. Data: 2003-12-27 18:52:44
Od:p...@a...pl (Pitus) szukaj wiadomości tego autora

januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.irc.pl> wrote:

> Tak dlugo jak prawo jazdy na kajak :P

tzn.? jest bezterminowa? to o co chodzi w wymaganiach:
'aktualna ksiazeczka sanepidu' ?

pozdrowienia

4. Data: 2003-12-27 22:18:37
Od:"Alina" <a...@p...one_nospam_t.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> Witam,
>
> Jak dlugo wazna jest ksiazeczka sanepidu?
>
> pozdrowienia
> p.

Okres ważności jest wpisany w książeczce.
Niektóre badania są ważne podobno bardzo długo (robi się je tylko 1 raz),
ale niektóre trzeba robić przeważnie co 6 miesięcy lub co 12 miesięcy.
Zależy to również na jakim stanowisku jest zatrudniony pracownik: czy ma
bezpośredni kontakt z żywnością podczas jej produkcji, czy jest tylko np.
sprzedawcą lub kasjerem.
ali