PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy przed wyjazdem na urlop należy mi sie ekwiwalent

  • 1. Data: 2002-07-30 09:50:41
    Temat: czy przed wyjazdem na urlop należy mi sie ekwiwalent
    Od: "Grzegorz Feret" <f...@o...pl>

    Mam pytanie w zeszłym roku dostałem przed urlopem pieniądze za tzn. wczasy
    pod gruszą a w tym roku szef nie chce wypłacić pieniędzy . Czy te pieniądze
    należą mi się czy to jego dobra wola .Firma zatrudnia teraz 3 osoby w
    zeszłym roku 5 osób zatrudniała

    pozdrawiam

    frecio

  • 2. Data: 2002-07-30 10:16:42
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Grzegorz Feret" <f...@o...pl> wrote in message
> [...]
    pieniądze
    > należą mi się czy to jego dobra wola .Firma zatrudnia teraz 3 osoby w

    Witam,

    Moze sie myle ale fundusz socjalny powstaje zgodnie z przepisami w firmach
    zatrudniajacych wiecej niz 10 osob. Ale moge sie mylic.

    CU Janet

  • 3. Data: 2002-07-30 11:10:05
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 11:50:41 +0200, "Grzegorz Feret"
    <f...@o...pl> zakodował:

    >należą mi się czy to jego dobra wola .Firma zatrudnia teraz 3 osoby w
    >zeszłym roku 5 osób zatrudniała

    Nie ekwiwalent, tylko świadczenie urlopowe. Należy się w przeddzień
    urlopu trwającego min. 14 kolejnych dni kalendarzowych, jeżeli
    pracodawca nie utworzył ZFŚS (jeżeli zatrudnia >20 osób fundusz jest
    obowiązkowy, poniżej dobrowolny).
    Temat powraca co chwila, mógłbyś przejżeć archiwum przed zadaniem po
    raz tysięczny tego pytania.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-07-30 11:22:58
    Od: "Kris" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > obowiązkowy, poniżej dobrowolny).
    > Temat powraca co chwila, mógłbyś przejżeć archiwum przed zadaniem po

    Ja pracuje w firmie ktora zatrudnia ok. 45 osób. Pracodawca tez nie chce
    wyplacic tego swiadczenia......

  • 5. Data: 2002-07-30 11:38:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 30 Jul 2002 11:22:58 +0000 (UTC), "Kris"
    <k...@N...poczta.gazeta.pl> zakodował:

    >Ja pracuje w firmie ktora zatrudnia ok. 45 osób. Pracodawca tez nie chce
    >wyplacic tego swiadczenia......

    No to przeczytaj jeszcze raz, tym razem postaraj się ze zrozumieniem:

  • 6. Data: 2002-07-30 11:48:40
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Kris <k...@n...poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >>
    > Ja pracuje w firmie ktora zatrudnia ok. 45 osób. Pracodawca tez nie chce
    > wyplacic tego swiadczenia......

    podkreslilem Ci odpowiedz na Twoje pytanie :-&

    pozdrawiam

    romekk