PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mozna znalezc prace?

  • 1. Data: 2007-01-03 16:17:15
    Temat: czy mozna znalezc prace?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    jestem absolwentką uniwersytetu, nieszczesna humanistka, skonczylam
    podyplomowo marketing i zarzadzanie, znam niemiecki, ale nie perfekt.
    Poszukuje pracy we Wroclawiu, teraz wlasnie zredukowali moj etat.
    Wyslaalm mase ofert i nic.
    Chcialabym zarabiac w granicach 1300- 1600 netto.
    Czy sa wsrod Was osoby, ktorym udalo sie bez protekscji znalezc prace?
    Pozdrawiam!
    Joanna

  • 2. Data: 2007-01-03 16:42:22
    Temat: Re: czy mozna znalezc prace?
    Od: Pawel <p...@w...pl>

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > podyplomowo marketing i zarzadzanie, znam niemiecki, ale nie perfekt.
    > Poszukuje pracy we Wroclawiu, teraz wlasnie zredukowali moj etat.
    No dobrze, ale nie napisalas co potrafisz (oprocz tego, ze znasz niemiecki).

    > Chcialabym zarabiac w granicach 1300- 1600 netto.
    Nie wiesz co chcesz robic ale wiesz ile chcesz na to kasy?

    > Czy sa wsrod Was osoby, ktorym udalo sie bez protekscji znalezc prace?
    Pewnie wiekszosc :)

  • 3. Data: 2007-01-03 18:41:16
    Od: Piotr Przewłocki <p...@a...pl>

    Joanna napisała:

> [...]
    > podyplomowo marketing i zarzadzanie, znam niemiecki, ale nie perfekt.
    > Poszukuje pracy we Wroclawiu, teraz wlasnie zredukowali moj etat.

    Jestem z wykształcenia humaniastą. Nic podyplomowego nie skończyłem.
    Znam angielski - teraz, z braku praktyki, to już tylko komunikatywnie.

    > Chcialabym zarabiac w granicach 1300- 1600 netto.

    Ja chcę zarabiać sporo więcej. I zarabiam.

    > Czy sa wsrod Was osoby, ktorym udalo sie bez protekscji znalezc prace?

    Ehe.

    Pitt

    P.S. W CV/listach pisz co umiesz, w czym jesteś dobra, co możesz dać
    firmie i dlaczego wlaśnie Ty. Skup się na konkretach pasujących
    potencjalnemu pracodawcy ("nie pisz o doskonałej znajomości
    bukieciarstwa ubiegając się o posadę bibliotekarki").

  • 4. Data: 2007-01-03 18:47:07
    Od: Piotr Przewłocki <p...@a...pl>

    Piotr Przewłocki napisał(a):

    > Jestem z wykształcenia humaniastą.

    O żesz... HUMANISTĄ!!! ;-)))

    Pitt

  • 5. Data: 2007-01-03 18:48:37
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jestem absolwentką uniwersytetu, nieszczesna humanistka

    Jeśli lubisz to, czego się uczyłaś i przypadkiem jeszcze dobrze orientujesz
    się w temacie, to nie jesteś "nieszczęsna", tylko masz specyficzne
    umiejętności i sądzę, że spokojnie wymyślisz, gdzie mogłabyś pracować. A jeśli
    wybrałaś takie studia, bo było miło, łatwo i przyjemnie, to też nie jesteś
    "nieszczęsna", bo przecież nikt Cię do nich nie zmuszał, nie przepracowałaś
    się, a teraz masz upragniony dyplom, prawda ?

    MSPANC

    entrop3r

  • 6. Data: 2007-01-03 19:50:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:engku1$2ff$1@opal.futuro.pl Joanna <j...@w...pl> pisze:

> [...]
    > podyplomowo marketing i zarzadzanie, znam niemiecki, ale nie perfekt.
    > Poszukuje pracy we Wroclawiu, teraz wlasnie zredukowali moj etat.
    Jeśli wysyłałaś oferty w odpowiedzi na ogłoszenia o poszukiwanych
    pracownikach to nic dziwnego, że nic nie dostałaś. Startowanie z chodnika to
    IMO marny pomysł.

    > Chcialabym zarabiac w granicach 1300- 1600 netto.
    Na pełnym etacie? To niewiele. Rzekłbym - niczym nauczyciel. :-/
    Sugerowałbym celować wyżej. No chyba, że to na począteczek.

    > Czy sa wsrod Was osoby, ktorym udalo sie bez protekscji znalezc prace?
    Oczywiście.
    Ale czemu chcesz koniecznie bez "protekcji"? (Co to w ogóle jest ta
    "protekcja"?)
    Można wprawdzie - jak czynią to tysiące cieniasów - wysyłać z naiwną
    nadzieją dziesiątki nonsensownych CV i LM które tępy rekruter wywali do
    kosza (to akurat słusznie) po pobieżnym przeczytaniu albo i bez czytania. A
    jak się raz na 50 ofert uda uzyskać odzew to pójść na kretyńską rozmowę, po
    której się dowiesz, że "oddzwonią".
    Eeeh, trzeba się szanować...

    Jotte

  • 7. Data: 2007-01-03 23:54:13
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Skupiam sie na konkretach.
    Nie pisze sloganow albo umiarkowane;)

  • 8. Data: 2007-01-03 23:56:31
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Wiem, co chcialabym robic, skladam aplikacje do firm i instytucji, ktore
    odpowidaja moim kwalifikacjom.
    Np. praca w marketingu, agencji reklamowej, wydawnictwie, szkole itd.
    Ale poki co NIC.

    Posiadam prawo jazdy, obsluga komputera ... standard.
    A i mam 30 lat.
    Chyba nie jestem taka nieuzyteczna jak zaczyna mi sie wydawac.
    A ponoc bezrobocie spada.
    A i nie chce wyjezdzac za granice.

    Z pozdrowieniami, Joanna

  • 9. Data: 2007-01-04 00:42:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enhfr4$mm7$1@opal.futuro.pl Joanna <j...@w...pl> pisze:

    > Posiadam prawo jazdy, obsluga komputera ... standard.
    Mylisz się co do siebie. Nie umiesz nawet właściwie skonfigurować czytnika
    news ani prawidłowo go używać.
    Czy to standard - nie wiem, może w pewnych kręgach tak.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-04 12:22:06
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>