eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mozna cos z tym zrobic? › czy mozna cos z tym zrobic?
  • Data: 2004-01-29 06:29:59
    Temat: czy mozna cos z tym zrobic?
    Od: "Agnieszka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie, mam maly problem.
    W duzym zakladzie pracy jest ustalony harmonogram czasu pracy dla
    40godzinnego tygodnia w sposob nastepujacy:
    - poniedzialki, srody, czwartki praca po 8 godzin
    - wtorek - 12 dodzin
    - piatek - 4 godziny.
    Okazuje sie, iz w jeden z piatkow pracodawca wysyla pracownika na
    konferencje do miasta oddalonego o 200 km. Jest zalatwiony autokar: wyjazd
    spod miejsca pracy godz. 8,00, a powrot o 20. Przed konferencja szef
    twierdzi, ze policzy ten dzien jako 8 godzin pracy, zeby wyrownac
    pracownikowi strate a prawo do urlopu bedzie musial skonsultowac z kims
    [proba zastraszenia].
    Okazuje sie, ze po powrocie z konferencji piatek zostal policzony jak 4
    godziny, bo tyle bylo w harmonogramie. Ale przeciez pracownik byl do
    dyspozycji firmy okragle 12 godzin.
    Czy to jest zgodne z prawem???

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1