PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mowic o tym na rozmowie ....

  • 1. Data: 2005-07-19 15:50:18
    Temat: czy mowic o tym na rozmowie ....
    Od: "lucash" <l...@N...SPAM.pl>

    witam !
    opisuje sytuacje:

    pan X wyslal odpowiedz na dwie rozne oferty pracy zlozone przez ta sama
    firme.
    zostal zaproszony na rozmowy kwalifikacyjne dotyczace obu ofert (spotkanie
    odbywa sie z roznymi osobami z firmy).
    po odbyciu pierwszej rozmowy pan X otrzymuje oferte pracy, ale czeka go
    jeszcze jedna rozmowa (w sprawie tej drugiej oferty).

    czy pan X powinien powiedziec osobie rekrutujacej na to drugie stanowisko,
    ze juz dostal propozycje pracy - oczywiscie nie chodzi o to zeby sie jakos
    chwalic, ale co zrobic jesli wyjdzie to w sposob naturalny podczas rozmowy ?
    dodam ze na tej drugiej ofercie zalezy panu X duzo bardziej (bo ciekawsza).

    bede wdzieczny za wskazowki.
    lukasz

  • 2. Data: 2005-07-19 16:02:45
    Temat: Re: czy mowic o tym na rozmowie ....
    Od: cartman <...@...pl>

    lucash napisał(a):
> [...]
    > po odbyciu pierwszej rozmowy pan X otrzymuje oferte pracy, ale czeka go
    > jeszcze jedna rozmowa (w sprawie tej drugiej oferty).

    sytuacja troche glupia, ale jest to wina firmy, w ktorej chcesz
    pracowac. znajomy wysylal kilka ofert do ibm w kanadzie i mial jedna
    rozmowe. pozniej otrzymal oferty pracy z dzialow, ktorych wymagania spelnial

    pozdrawiam
    patryk

  • 3. Data: 2005-07-19 17:04:12
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    drugiemu mówisz, że "panie tylko zlecenie" i jedziesz...

  • 4. Data: 2005-07-20 18:51:17
    Od: cartman <...@...pl>

    lucash napisał(a):
> [...]
    > dodam ze na tej drugiej ofercie zalezy panu X duzo bardziej (bo ciekawsza).

    wydaje mi sie, ze jezeli dostaniesz oferte pracy na jednym stanowisku w
    firmie, to osoba z ktora bedziesz rozmawial w sprawie drugiego
    stanowiska uzna to za duzy plus dla Ciebie

    moze nawet lepiej by bylo, gdybys na pierwszej rozmowie powiedzial, ze
    aplikujesz tez na inne stanowisko. pozniej, gdyby przyszlo do
    podpisywania umowy a ty bys sie przyznal, ze przyjales druga oferte
    moglibvy miec do Ciebie pretensje, ze musza teraz szukac innej osoby

    pozdrawiam
    patryk

  • 5. Data: 2005-07-20 20:25:38
    Temat: Program 1praca - dotacja
    Od: s...@t...pl (Świdziński Piotr)

    Witam,
    Mam pytanie do grupowiczów:

    Czy ktoś z Was korzystał lub korzysta z pożyczki na otwarcie własnej
    działalności w ramach programu 1Praca?
    Mam zamiar otworzyć własną firmę i jestem ciekawy Waszych doświadczeń z tym
    programem.

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 6. Data: 2005-07-21 07:48:52
    Temat: Re: Program 1praca - dotacja
    Od: cartman <...@...pl>

    Świdziński Piotr napisał(a):
> [...]
    > działalności w ramach programu 1Praca?
    > Mam zamiar otworzyć własną firmę i jestem ciekawy Waszych doświadczeń z

    lepiej poczytaj sobie artykuly na ten temat. obilo mi sie pare zlych
    rzeczy na ten temat, m.in. ze bardzo niewielu ludziom, ktorzy
    uczestniczyli w tym programie odnioslo jakis sukces. zreszta niedawno
    byl jakis watek na ten temat

    pozdrawiam
    patryk