PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie

  • 1. Data: 2004-10-21 14:35:29
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Witam!

    Za niedlugo moja przyjaciolka podejmie prace na umowe zlecenie - na 1
    miesiac. Bedzie pracowala jako telemarketer.

    Mam pytanie - moze ktos wie, bo ja nie mam pojecia - co sie stanie, jesli
    ona (na przyklad po 2 tygodniach) bedzie chciala odejsc. Chodzi mi o to
    czy bedzie mogla uczynic to bez zadnych konsekwencji? Czy obowiazuje ja
    jakis okres wypowiedzenia czy cos w tym stylu?

    Sprawa jest taka, ze ma szanse dostac sie do innej pracy - lepiej platnej
    i na duzo lepszych warunkach (umowa o prace). I moze to nastapic wlasnie w
    ciagu 2 tygodni.
    I wtedy bedzie musiala natychmiast zrezygnowac z obecnej posady. A boi
    sie, ze moze to sie wiazac z jakimis przykrymi konsekwencjami dla niej.

    Pozdrawiam i prosze o jakies wskazowki.

    Gabi

  • 2. Data: 2004-10-21 15:02:36
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-21, Gabi <z...@p...fm> wrote:
> [...]
    > czy bedzie mogla uczynic to bez zadnych konsekwencji? Czy obowiazuje ja
    > jakis okres wypowiedzenia czy cos w tym stylu?
    Wszystko zależy od tego, co będzie wpisane w umowie. O ile nie będzie
    odpowiednich obostrzeń to może odejść nawet z dnia na dzień. Tyle, że niech
    wtedy nie liczy na jakiekolwiek wynagrodzenie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    > Have you got the sources to one handy? :o)
    Well, you start with cutting down a tree... ;-)

  • 3. Data: 2004-10-22 13:51:13
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Ok!
    Dzieki za porade!