PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prywatni przewoźnicy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-10-21 13:30:48
    Temat: Prywatni przewoźnicy w Warszawie
    Od: "Moni" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie, czy gdziekolwiek w internecie (Google już sprawdzałam i
    portal Gazety Wyborczej) znajduje się jakaś informacja o liniach prywatnych
    typu "W", "Z", "Rondo" itp. Mieszkam na starym odcinku Radzymińskiej i
    potrzebowałabym dojeżdżać do Słupna za Markami. Wiem, że jeździ tam prywatny
    przewoźnik, który ma koniec trasyw Radzyminie. Ale czy to napewno jedyna
    linia? Czy ci przewodnicy posiadają jakieś rozkłady jazdy i oczywiście czy
    można to gdzieś sprawdzić w internecie.

    Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki.
    Monika

  • 2. Data: 2004-10-21 14:48:40
    Temat: Re: Prywatni przewoźnicy w Warszawie
    Od: "telcia" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Moni" napisał

> [...]
    > linia? Czy ci przewodnicy posiadają jakieś rozkłady jazdy i oczywiście czy

    Hej,
    Autobusy W, Z , A i S mają przystanek koło galerii centrum, i empiku, na
    marszałkowskiej (a własciwie vis a vis sklepu Sephora - tuż obok) Kierowcy
    podarują Ci rozkład jazdy i wyjaśnia, którędy konkretnie jadą. Poza tym wisi
    rozkład jazdy.

    Pozdr
    m...