PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos jest zadowolony ze swojej pracy?

  • 11. Data: 2002-08-05 11:59:24
    Temat: Re: czy ktos jest zadowolony ze swojej pracy?
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    prowadzisz dzialalnosc?
    popdpowiedz jak ograniczyc haracz dla ZUS-u ?
    i jak placic nizsze pdatki????
    Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D4E6947.7040307@ekspert.szczecin.pl...
    > U mnie w szczecinie jest raczej cienko. Mysle ze w innych miastach jest
    > lepiej.
    > No rozgladam sie za czyms w mojej branzy ( IT ). Zobaczymy.
    > Ja jestem na swoim i moge narzekac tylko na brak roboty.
    > A u was Albinie?
    >

    > Pzdr
    >
    > Wojtek

    :-)

  • 12. Data: 2002-08-05 12:01:03
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    nic sie nie stalo,
    Albin chyba tez sie nie obrazil ??
    Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D4E69AB.8000105@ekspert.szczecin.pl...

  • 13. Data: 2002-08-05 12:02:15
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

  • 14. Data: 2002-08-05 12:03:55
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

  • 15. Data: 2002-08-05 12:05:24
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Janczara" <W...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:043201c23c77$0c132030$2800a8c0@Janczara2000...
    > Cześć,

    > Ja.
    > Czasami jak jestem długo w delegacji poza domem, to poziom zadowolenia
    spada
    > wraz z długością delegacji, ale za to jak wracam poziom zadowolenia
    > przekracza 100% ;-).

    > musze
    > Ja pracuje, mam dobrą pensje (co nie znaczy że nie chciałbym wiekszej),
    też
    > mam rano problemy, ale ze wstawaniem ;-)

    > O rany, gdzie ty pracujesz ???
    JAKBYM NAPISALA TO BYS ZROZUMIAL, ZE JEST CIEZKO, moge nadmienic, ze to bank
    (zagraniczny)

  • 17. Data: 2002-08-05 12:07:47
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > dzieki za pocieszenie,
    > ale masz racje, znalazlam nowe hobby - internet i grupy - relaksuje sie,
    > tylko troche duzo przy tym podjadam (chipsy, paluszki itd)

    Na wszystko jest rada. Nie kupować (też działa)

    > a podobno 90% ludzi uwaza, ze ich szef / kierownik to idiota, wiec moze
    moi
    > ludzie tez uwazaja, ze jestem idiotka ??????

    Nie przejmuj się ;-)

  • 18. Data: 2002-08-05 12:15:21
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Mon, 5 Aug 2002 12:28:34 +0200, "a" <p...@m...icpnet.pl> wrote:

    >jak w temacie,

    Miałem pracę w której od poniedziałku od godz. 9.00 do piątku do
    godziny 21.00-23.00 byłem poza domem. Noclegi w hotelach, cały czas w
    samochodzie albo u klientów. Z nudów pracowałem do godziny 19.00-20.00
    - bo co robić w obcym mieście? Jak jeszcze duże to na jakieś piwo
    człowiek pójdzie. Ale co robić po godzinie 18.00 w takiej np. Nysie?
    Za nadgodziny oczywiście nie płacono - ale to akurat miało małe
    znaczenie - bo pensja podstawowa dość wysoka. W sobotę wstawałem o
    godzinie 12 w południe. Nic mi się nie chciało robić. Dopiero
    wieczorem dochodziłem do siebie ale tylko po to aby w niedziele znowu
    łapać doła. A od poniedziałku od nowa to samo.
    Drugi raz na coś takiego chyba nie pójdę - ale wszystko zależne jest
    od zaproponowanych warunków :-)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 19. Data: 2002-08-05 12:24:19
    Od: W...@d...com.pl (Wojciech Janczara)

    Cześć,

    > człowiek pójdzie. Ale co robić po godzinie 18.00 w takiej np. Nysie?
    No nie w Nysie nie było co robić po 18:00???. Chyba że byłeś zimą.
    Ja tam też mieszkałem przez kilka tygodni w hotelu (lato) i uważam że jest
    to bardzo fajne misto.
    Fakt prawie nigdy nie wychodzłem z pracy przed 20:00, więc miałem mniej
    czasu żeby się nudzić.

    Best Regards
    or/lub
    Pozdrawiam Wojtek

  • 20. Data: 2002-08-05 12:36:19
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    moze umowmy sie z kolegami, ktorzy nocuja w Nycie lub w innych fajnych
    miastach (np. Pila) na pifko po skonczonej robocie, chyba, ze bedzie to zbyt
    poxna pora :))))
    Użytkownik "Wojciech Janczara" <W...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:056501c23c7b$0252cce0$2800a8c0@Janczara2000...