PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy kodeks pracy okresla ile minut powinna trwac przerwa? › czy kodeks pracy okresla ile minut powinna trwac przerwa?
    From: Pawel K <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy kodeks pracy okresla ile minut powinna trwac przerwa?
    Date: Thu, 13 Oct 2005 16:50:24 +0200

    witam

    w pracy mam taka sytuacje ze na drugiej zmianie do tej pory byly dwie
    przerwy, jedna 20minutowa i jedna 10minutowa, ale wiekszoscia glosow
    (ludzi palacych) zostalo ustalone ze przerwe 20minutowa rozbito na dwie
    przerwy 10minutowe. mnie taka sytuacja sie nie podoba gdyz wolalem jak
    przerwa miala 20 minut bo wtedy moglem sobie spokojnie wszamac
    sniadanie. w zwiazku z tym mam pytanie. czy minimalna dlugosc przerwy
    okresla w jakis sposob kodeks pracy albo inne przepisy.
    dzieki z gory za pomoc

    pozdrawiam