PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow? › czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    From: "rafalm" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    Date: Sun, 9 Nov 2003 17:11:52 +0100

    jak w temacie,

    kilka watkow nizej "Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia?" pojawil sie
    nastepujacy post

    "...przestaje sie liczyc ile masz tego wykształcenia. W miejscach gdzie nie
    zatrudniaja ludzi kompetentnych (a jest takich pełno, nawet poza budżetówka)
    działaja tylko znajomości. natomiast w miejscach gdzie jednak zależy im na
    umiejętnościach liczy sie praktycznie tylko dośwadczenie."

    jako swiezo upieczony mgr inz. odczuwam ta prawde dosc bolesnie

    od kilku miesiecy szukam pracy, niestety, prawie wszystkie moje CV (a jest
    tam golo i wesolo w sensie doswiadzczenia zawodowego) pozostaja bez
    odpowiedzi,

    raz, przez przypadek trafilem na rozmowe, okazalo sie ze praca polega na
    chodzeniu po domach i pytaniu o zalozenie internetu. pan spoglada w moje
    papiery i mowi "pan bez zadnego doswiadczenia, no to niech pan sproboje sie
    jakos sprzedac".

    bede szukal dalej, ale chcialbym wiedziec jakie jest wasze zdanie na ten
    temat

    pozdr.
    rafalm