PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas pracy › czas pracy
  • Data: 2003-07-21 14:37:03
    Temat: czas pracy
    Od: "Ania " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam takie malutkie pytanko: czy mógłby mi ktoś wyjaśnić jaki w naszym pięknym
    kraju obowiązuje czas pracy?? Jestem na stażu, do tej pory pracowaliśmy 40
    godz. tygodniowo i wszystko wydawało się być w porządku, aż do momentu kiedy
    nasz szef wpadł na genialny pomysł że obowiązuje nas 41 godzinny czas pracy i
    w związku z tym mamy odpracowywać jedną sobotę w miesiącu, czy on ma rację??
    Bradzo proszę o odpowiedź kogoś kto się w tym dobrze orientuje, najchętniej
    na priv jeśli można ;-)) (nie mam stałego dostępu do internetu w domu, a w
    pracy nie zawsze da się czytać grupy dyskusyjne).

    Pozdrawiam
    Ania

    Mój adres: a...@g...pl lub a...@o...pl