PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv po angielsku - czy to taki wielki problem?

  • 11. Data: 2003-09-02 20:36:44
    Temat: Re: pojordolilo Cie?
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:biom0g$hv4$1@inews.gazeta.pl...
    > n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):
    >
    > JAK WIDZE TO JESZCZE CIEBIE NIE NAUCZYLI , ZE UZYWANE TAMPONY TO WYMIENIA
    > SIE A NIE WCISKA JEDEN ZA DRUGIM BO POZNIEJ A) TAKIE IDIOTYZMY WYPISUJESZ
    B)
    > NA ZDJECIU RENTGENOWSKIM DWA KREGOSLUPY WIDAC
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    stary ciebie chyba popierdolilo, wiec domyslam sie, ze tylko dlatego nie
    spadly jeszcze na ciebie gromy od czytajacych te grupe; a outdoor zupelnie
    nie ma racji (przynajmniej wg mnie).
    Nina wyjelas mi te wypowiedz z ust ;-))), pozdrawiam

    myst

  • 12. Data: 2003-09-03 10:10:59
    Temat: Re: cv po angielsku - czy to taki wielki problem?
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Kamil <b...@g...pl> napisał(a):

    > Zazwyczaj poszukuje pracowikow na rozne stanowiska (wyzsze, srednie,
    nizsze)
    > ze znajomocia agielskiego (raz podstawowa, kiedy indziej zaawansowana).
    > Warunki zatrudnienia sa dobre, firmy stabilne i duze.
    >
    > Zeby bardzo wstepnie przetestowac ten angielski to raz, i zeby moc obgadac
    > kandydature z moimi anglojezycznymi zleceniodawcami prosze o aplikacje po
    > angielsku. Zaznaczam to wymaganie bardzo wyraznie

    Jeśli poszukujesz ze znajomością podstawową, to po ci aplikacja po
    angielsku ? Przecież wiadomo, że jeśli dobrze i bezbłędnie ta napisał kto
    inny, a jeśli z błędami to sam aplikant - tylko po co ?

    > I co? 75% aplikacji przychodzi po polsku. Najgorzej jest zwlaszcza z tym,
    > ktorzy najbardziej marudza ze pracodawcy sa beznadzieni i kiepsko placa lub
    > wcale ich nie ma.

    Czy to odczytałeś w tych aplikacjach - skąd wyciągnąłeś taki wniosek.

    > Czy tak ciezko jest miec jedna wersje cv po angielsu? Czy
    > na wszystkie ogloszenia wysyla sie jedno zgloszenie hurtem a noz sie uda???

    Natomiast zgadzam się, oczywiście, że jeśli napisane "po angielsku" a
    przychodzi po polsku, to coś takiego dyskwalifikuje kandydata - jeśli nie
    umie czytać ze zrozumieniem po polsku, to się raczej nie nadaje.

  • 13. Data: 2003-09-03 11:28:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    leszek wrote:

    > nizsze)

    > Jeśli poszukujesz ze znajomością podstawową, to po ci aplikacja po
    > angielsku ?

    przeciez napisal "Zeby bardzo wstepnie przetestowac ten angielski to
> [...]

    > Przecież wiadomo, że jeśli dobrze i bezbłędnie ta napisał kto
    > inny, a jeśli z błędami to sam aplikant - tylko po co ?

    a moze sam aplikant napisal bezblednie ?

    > Natomiast zgadzam się, oczywiście, że jeśli napisane "po angielsku" a
    > przychodzi po polsku, to coś takiego dyskwalifikuje kandydata - jeśli nie
    > umie czytać ze zrozumieniem po polsku, to się raczej nie nadaje.

    i dlatego nie rozumiem glosow oburzenia ze cv po polsku leca do kosza.

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA