PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop okazjonalny naobrone pracy magisterskiej - czy sie należy?

  • 1. Data: 2003-08-27 06:49:29
    Temat: Urlop okazjonalny naobrone pracy magisterskiej - czy sie należy?
    Od: "marko" <m...@i...com.pl>

    Witam !!!

    Mam pytanie. Jestem zatrudniony na 3 miesięczny okres próbny. Mam już tytuł
    inżyniera, ale we wrześniu będę bronił magistra. Czy należy mi się
    jendnodniowy urlop okazjonalny z tej okazji? A może więcej dni się należy?
    Bo wiem, że z okazji ślubu dwa dni przysługują.

    Pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2003-08-27 09:23:34
    Od: "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL>

    Witam,

> [...]
    > inżyniera, ale we wrześniu będę bronił magistra. Czy należy mi się
    > jendnodniowy urlop okazjonalny z tej okazji? A może więcej dni się należy?

    wlasnie w tym tygodniu zalatwialm sobie swoj urlop wypoczynkowy i, poniewaz
    kadrowa jest osoba bardzo dziwna i lubi interpretowac ustawy bardzo roznie,
    znalazlam swietna strone na GW :
    http://www2.gazeta.pl/praca/635545,22616,1123407.htm
    l?as=3&ias=3

    gdzie , cytuje:

    "[...]
    Urlopy losowe i na naukę

    [...]
    Z kolei pracownik, który się uczy (w szkole średniej, na studiach), ma prawo
    do 28 wolnych, płatnych dni w roku szkolnym/akademickim. Dodatkowo
    pracownikowi będącemu na ostatnim roku studiów szef musi dać 21 dni na
    pisanie i obronę pracy magisterskiej.

    UWAGA! Aby ubiegać się o taki urlop, trzeba przedstawić pracodawcy
    zaświadczenia z uczelni o stosownych zajęciach czy egzaminach.
    [...] "

    Oczywiscie wszystko zalezy od pracodawcy. Ja swoja droga nie dostalam tego
    urlopu, pomimo ze bronilam sie juz w czasie mojej obecnej pracy (ledwie
    dostalam jeden dzien, ktory i tak musialm odpracowac)

    Pozdrawiam,
    aNNI

  • 3. Data: 2003-08-28 11:30:41
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "aNNI" <@POCZTA.ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > urlopu, pomimo ze bronilam sie juz w czasie mojej obecnej pracy (ledwie
    > dostalam jeden dzien, ktory i tak musialm odpracowac)

    Owszem to wszystko prawda pod warunkiem że pracodawca skierował nas na
    studia.