PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i adresat

  • 1. Data: 2007-04-21 10:26:35
    Temat: cv i adresat
    Od: "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam pytanie znalazłem ogłoszenie o prace i jest tam tylko nazwa firmy
    i adres email, bez działu i osoby adresata.
    Ale po adresie email i stronie www tej firmy wiem ze to dział
    personalny i jaka to osoba.
    Pytanie czy list motywacyjny adresowac ogólnie do firmy i uzywac w
    treści słów w stylu "Państwo" niewiedząc niby do kogo pisze czy też
    adresować do tej osoby i pisać w treści pisać "Pani":
    który wariant jest lepszy:
    1)
    Firma
    treść..
    2)
    Firma
    dział personalny
    imię nazwisko
    3)
    dział personalny
    imię nazwisko
    Firma

    Pozdrawiam
    Mietek

  • 2. Data: 2007-04-21 10:52:42
    Temat: Re: cv i adresat
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-04-21 12:26, m...@x...pl pisze:

    > który wariant jest lepszy:
    > 1)
    > Firma
    > treść..
    > 2)
    > Firma
    > dział personalny
    > imię nazwisko
    > 3)
    > dział personalny
    > imię nazwisko
    > Firma

    IMO najlepszy byłby wariant 4:
    Imię i nazwisko
    Dział
    Firma
    Czytającemu z pewnością spodoba się że włożyłeś choć minimum wysiłku w
    przygotowanie oferty a nie jechałeś z gotowca.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-04-21 11:13:45
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    m...@x...pl napisał(a):
    Wariant, taki jak zaproponował Mich@l. Każdy lubi otrzymywać dedykowaną
    korespondencję. Z automatu taką korespondencję chętniej się czyta.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 4. Data: 2007-04-21 14:45:08
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    > Wariant, taki jak zaproponował Mich@l. Każdy lubi otrzymywać dedykowaną
    > korespondencję. Z automatu taką korespondencję chętniej się czyta.

    A co jesli czytal bedzie ktos inny?
    Ja bym nie ryzykowal i zaadresowal do firmy.

    Nawet jesli faktycznie to ta osoba dostaje Twoje CV i je czyta, to bardzo
    prawdopodobne ze po CV screeningu bedzie je czytal tez Twoj ewentualny
    przyszly manager.
    Nie wiem czy jemu sie to spodoba ze list jest do osoby z HR.

    J.

  • 5. Data: 2007-04-21 15:43:23
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > przyszly manager.
    > Nie wiem czy jemu sie to spodoba ze list jest do osoby z HR.
    Na 99% będzie czytał ktoś jeszcze niż rekruter. I na 99% zrobi to po
    tym, jak rektuter dokona wstępnej selekcji CV. Istnieje duża szansa, że
    CV przeczyta _uważnie_, zwracając uwagę na adresowanie na chwilę przed
    swoim spotkaniem z kandydatem i jednocześnie trochę po spotkaniu
    kandydata z rekruterem.
    Mam nadzieję, że nie zaciemniam :)

    pozdr.
    M.

  • 6. Data: 2007-04-21 20:30:43
    Od: "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl>

    Przemyślałem te wypowiedzi i jednak wysyłam na ogólne sformułowanie
    Państwo,bardziej bezpieczne
    Dzięki.
    Mietek

  • 7. Data: 2007-05-02 05:44:00
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia 21 Apr 2007 03:26:35 -0700, m...@x...pl napisał(a):

    > Witam.
    > Mam pytanie znalazłem ogłoszenie o prace i jest tam tylko nazwa firmy
    > i adres email, bez działu i osoby adresata.

    A jak adresować LM jeśli ogłoszenie dała firma rekrutacyjna szukająca
    pracownika dla "Dużej międzynarodowej firmy lidera w branzy..." ????

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net