PracaGrupypl.praca.dyskusje › co zrobić w takiej sytuacji ?

  • 81. Data: 2005-10-21 15:24:27
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrndlhpno.onf.januszek@lexx.eu.org januszek
    <j...@p...irc.pl> pisze:

    > 60% z 20 USD 12 USD czyli na dziś 39 zł. I tyle powinni dostawać emeryci,
    > którzy skorzystali z usług PRL-owskiego systemu ubezpieczeń
    > emerytalnych...
    Żartowniś... matematyka się zmieniła? ;)

    Jotte

  • 82. Data: 2005-10-21 15:24:29
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:djaque$qev$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@W...pl> pisze:

    > Zgadza się. I właśnie ten system jest do dupy.
    Owszem, ma wiele wad, na co nieraz wskazywałem. Tyle, że różnimy się
    postrzeganiem niektórych i ich oceną.

    > A czemu pomijasz, skoro tu właśnie o kancie rozmawiamy...?
    Bo o kantach w tym wątku powiedziano już wszystko więc nie ma sensu
    dodatkowo bić piany. Dołączyłem do wypowiedzi o charakterze ogólnym.

    Jotte

  • 83. Data: 2005-10-21 16:35:25
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    januszek w news:slrndlhrh3.sc3.januszek@lexx.eu.org napisał(a):

    > wielokrotnie byłem świadkiem jak niektóre z moich koleżanek
    > zachodziły w ciąże.

    Jeśli jesteś ojcem to OK. Jeśli nie to zastanawiam się co na to partnerzy
    koleżanek.

    BPANMSP ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 84. Data: 2005-10-21 19:51:19
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Greg napisał(a):

    > Jeśli jesteś ojcem to OK. Jeśli nie to zastanawiam się co na to partnerzy
    > koleżanek.

    rotfl

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 85. Data: 2005-10-22 05:04:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Greg napisał(a):

    > Jeśli jesteś ojcem to OK. Jeśli nie to zastanawiam się co na to partnerzy
    > koleżanek.

    ;PPP

    j.