PracaGrupypl.praca.dyskusjeco z tym mozna zrobic ? › co z tym mozna zrobic ?
    From: Troll <t...@n...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co z tym mozna zrobic ?
    Date: Wed, 08 Mar 2006 23:05:19 +0100

    hi
    mam maly problem i dlatego chcialem sie was o cos zapytac apropo
    uzyskania wyplaty
    mianowicie:
    zakonczylem wspolprace z pewna firma 19 stycznia
    na umwie (kopie mam w domu) w jednym z punktow pisze
    "Wynagrodzenie Przedstawiciela platne bedzie kazdorazowo przelewem po
    zakonczeniu kazdego miesiaca rozliczeniowego pracy, na konto wskazane
    przez przedstawiciela do 20 nastepnego miesiaca."

    dzis jes 8 marca a ja wyplaty nadal nieotrzymalem
    gdy dzwonilem do dzialu finansowego to powiedziano mi ze powinienem pasc
    na kolana i sie modlic to moze cos beda wiedziec co bedzie z moja
    wyplata 16 marca

    przez to ze jej nieotrzymalem na czas niebylem w stanie oplacic studiow
    (kolejnej wplaty) i zostalem skreslony z listy studentow ponowne
    wpisanie na liste studentow wiaze sie z wplaceniem wpisowego (500zl) :/

    poprzez brak reguralnej wplaty niemoglem splacic debetu ktory
    zaciagnolem wczesniej i bank teraz sciagniecie dlugow zlecil jakiejs firmie

    moje pytania brzmia nastepujaco:
    czy moge uzyskac droga sadowa (sad cywilny) ?
    wyplate,wpisowe,wyrownanie za utracone korzysci

    jak by wygladala cala procedura ?

    czekam na pomoc

    Pozdrawiam
    Zboch Tomasz